Special K & Nesfit 14

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Valerie tarafından 16 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Valerie
    Offline

    Valerie Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu ürünler sadece bayanlar için mi

    15 kilo kadar vermek için kullanmak istiyorum .
    ne kadar sürede verebilirim , spor düzenli olarak yapacak vaktim yok.
    ama toplu taşıma araçlarını kullanmıyorum , sık yürüyorum , Faydası olur mu ?
    kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim
    ve hangisini önerirsiniz Speciel K - nesfit 14 ?
     
  2. svaroth
    Offline

    svaroth Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2011
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    Şahsen special K kullanıyorum, eti yulaf ezmesi ile karıştırıp yiyorum. Yağsız süt işe. Tadı baya güzel bence yulaf ile karıştırınca hem besleyici hem de doyurucu oluyor. Zaten yoğun spor yapıyorum, bu arada kilo vermem de kaçınılmaz oluyo. Sadece yürüyüş yaparak ve yediklerine dikkat ederek uzun vadede kilo verebilirsin.
     
    Valerie bunu beğendi.
  3. Valerie
    Offline

    Valerie Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cevabın icin teşşekür ederim.
    ben kahvaltıda sadece cacık,peynir,zeytin,domates yiyorum. yani ekmek yemiyorum ve baya kilo verdim.

    bir değişiklik olur mu ? kilo verme hızımda
    ?
     
  4. svaroth
    Offline

    svaroth Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2011
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    Yediğin peynirin yağ ve tuz oranı,domatese tuz atıp atmadığına göre değişir. Zeytin zaten tuzludur büyük ihtimal. Ben tuz,ekmek,şeker alımını tamamen kestim ve l carnitine + spor 20 kilo verdim. Kahvaltı niyetine sadece yağsız süt ile Special K + az miktar yulaf ezmesi. 2-3 saat sonra da ufak bi elma yada az miktar üzüm. Bu şekilde kahvaltı yapıp , öbür öğünlerde de yediklerine dikkat edersen az miktar yürüyüş bile fark edecektir. Ama yoğun bi kardiyo yapınca bu süreç çok hızlanır. Spor yapmaya zaman illa ki yaratılır istedikten sonra :)
     
    Valerie bunu beğendi.
  5. Valerie
    Offline

    Valerie Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    T.ederim
    Tuz kullanmıyorum. domatese tat versinde bazen bir miktar zeytin yağı döküyorum çok az ( zararı varmıdır bilmem )
    şeker çayıma atmıyorum
    yani tuz+şeker hiç yok. fakat yediğim peynir pazarda satılan koyun peyniri biraz fazla tuzlu
    zeytin tuzlu sele
     
  6. nikko
    Offline

    nikko Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar yeterli miktarda protein almaz iseniz yağla birlikte kas da kaybedeceğinizi biliyorsunuz değil mi? o yüzden özellikle spor yaptıktan sonra protein almanız yararınıza olur. yoksa verdiğiniz kiloları daha hızlı alırsınız.
     
  7. tats
    Offline

    tats Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2011
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Special K tam tahallı 13 g protein var. Bayanı Erkeği olmaz yiyeceğin, tüketilmesini öneririm.
     
  8. toxin.35
    Offline

    toxin.35 Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler işe yararmı bu special k 75 den 65e düştüm 5 kilo daha vermem lazım
     

Sayfayı Paylaş