Sorun nerede?

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve Butely tarafından 20 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Butely
    Offline

    Butely Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Evet arkadaşlar ben bundan 4 ay öncesine kadar oldukça efor harcattıran bir hobi ile uğraşıyordum. 3 ay ara verildi sonra inanılmaz kilo aldığımın farkına vardım 60 kilodan 68 e çıkmıştım ve bu hobiyi sürdürebilmek için düzgün bir vucut lağzım sonra bir ay önce spor salonuna yazıldım başta hafif çalışmalarla ( bana çok zor gelsede şuan hafif diyebiliyorum :eek: ) başladı ve haftada 3 veya 4 gün gidiyordum şuan haftada 5-6 ya çıkardım son 1.5 haftadır ve normal hayatımda olduğundan çok daha fazla spor yaparken ve kalori harcarken hala aynı kilodayım ne çalıştığıma gelirsek şuanda 30 dk 9 derecede 6km/s hızla 20 dk yürüyüş eliptik bisiklette 30 dk programlı koşu (programın derecesi 3 den 1 e değişiyor) hız ortalama 18-19 arası 30 dk yatay bisiklet (4 dot ta ortalama hız 25km/s) bu 3 aletle toplamda 600 kalori civarı yakıyorum sonrada 1.5 saate yakın ağırlık dumbell ve çeşitli aletler mekik bunları saymaya gerek bile duymuyorum çünki şu yaptığım neredeyse 1.5 saatlik çalışma, şuan için bişeyleri değiştirmesi gerekirdi sorun nerede? bel bölgesinde bir incelme olduğunun farkındayım ama 1 gram kaybetmedim ne yapmam gerek?

    Farkındayım oldukça uzun oldu kusura bakmayın ama oldukça ayrıntıda açıklamak istedim profesyonel bir çözüm sunabilirseniz sevinirim, ayrıca spor salonuna sadece kilo vermek için değil düzgün bir vucut yapmak içinde gidiyorum çok abartmadan gögüs karın kaslarını ortaya çıkarıp kollara birkaç santim kazandırmakta amacım.şimdiden teşekkürler..
     
  2. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    High intensity interval kardiyo yu bir araştırın. Öyle 1-1.5 saate gerek yok kardiyo için. Yeni trend daha yoğun daha kısa daha yorucu metabolizmayı daha kısa sürede şaşırtan kardiyo çalışmaları.
     
    Butely bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş