son kullanma tarihi bugün olan açılmamış protein whey

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve altec tarafından 8 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. altec
    Offline

    altec Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2005
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    28
    elime son kullanma tarihi bugün olan hiç açılmamış 2lbs muscletech nitrotech marka protein whey geçti.
    çöpe mi atacam? yoksa 1 ay kullanınca bişey olmaz mı?
     
  2. doggetman
    Offline

    doggetman Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2006
    Mesajlar:
    736
    Beğenileri:
    215
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    Ben atmaya kıyamzdım kullanırdım,ancak sen beni dinleme at dicem yazık olcak.
    Nasıl hangi koşullarda muhafaza edilmiş çok sıcağa maruz kalmışsa eğer terddütsüz kullanma derim.
     
  3. altec
    Offline

    altec Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2005
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    28
    yanlış bakmışım. son kullanma tarihi 21 ağustosmuş. 08 21 2008 yazıyor
    yaklaşık 15 gün var yani. 2 lbs. ve hiç açılmamış. muscletech nitrotech.
    satabilirim Adanadan ilgilenen olursa
     
  4. aneximandros
    Offline

    aneximandros Özel Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.829
    Beğenileri:
    2.144
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Teorik Kimya
    Yer:
    USA
    Sonucta gunde iki olcek kullanirsan 15 gunde bitirirsin, zaten kutusunun ustunde de sonucu maksimize etmek icin gunde uc olcek kullanin yaziyor. Iyi kosullarda muhafaza ettiysen hemen tuketmeye basla bence.
     
  5. Reddie
    Offline

    Reddie Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenileri:
    388
    Ödül Puanları:
    93
    sut bile acildiktan sonra saklama yeri olan buzdolabinda 3-4 gun bozulmuyor, toz olarak hazirlandigi icin oda sicakliginda kullanim omru bir kac hafta esnetilebilir diye dusunuyorum, bence normal rutinde kullanabilirsin...
     
  6. Veyron
    Offline

    Veyron Özel Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.884
    Beğenileri:
    435
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    Republic Of Fenerbahce
    Bir şey olmaz kullanabilirsin rahatca. Millet son kullanma tarihi geçmiş jinotropinle hgh kürü yapyor ölmüyor bi şey olmaz.
     
  7. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    Ek besinlerin son kullanma tarihinden itibaren 2-3 ay kadar daha tolerans tarihi vardır diye biliyorum.
    O nedenle iyi muhafaza edilmişse 2-3 ay daha kullanabilirsin bence..
    Yalnız yine de vücut tepkilerini iyi analiz et.
     
  8. Mestano
    Offline

    Mestano Yeni Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.167
    Beğenileri:
    363
    Ödül Puanları:
    0
    Protein tozu süt tozu gibiymiş ve senelerce o şekilde saklanabilirmiş. Ancak tabii ki saklanan kap sıkıca kapatılıp nemli ortamdan uzak tutulduğu sürece. Markanın en olduğuna ve nasıl sakladığına bağlı olarak, protein tozunda oluşabilecek ilk değişim tadıdır. Yılların etkisi içim sonrasında ağzınızda hissedeceğiniz garip tatmış. Bu durumda içtiğin protein tozunun aromasına göre bir şurup ekliyebilirsin(besin açısından bakarsak tozun ilk aldığınız günkü etkiyi gösteriyor olması lazım). Ayrıca bozulmasını önlemek için dondurucuya koyabilirsin.

    Kaynak: Mayın ayı men's health. Yazıyı %100 alıntı yapmadım, özetleyip yazdım.

    Bunların dışında bir kaç şey ekleyecek olursam. Abd'deki firmalar ürünleri normal son kullanma tarihinden daha kısa olacak şekilde damgalıyorlar. Sağlıktan vurgun yememek çok önemli onlar için. Yani ben senin yerinde olsaydım hiç çekinmeden içerdim(ama bu tavsiye etmek gibi bir sorumluluk altına gireceğim anlamına gelmiyor). Bunun dışında Drugstore'lardan birkaçında profosyonel bazı yabancı sporcuların son kullanma tarihi yeni bitmiş olan ürünleri çok ucuza geldiği için kendilerinden aldıklarını söylemişti.
     
  9. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    altec, biliyorsun ki forumda supplement satışı yasak..
     
  10. memolf
    Offline

    memolf Yeni Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    proteın tozlarının son kullanma tarıhlerı yklastıkca barındırdıkları proteınlerın kalıtesıde o oranda bozulmakta . tavsiyem bı haftada bıtırıver.
    hem zaten nıtrotech ı gunde 3 er olcekten kullanıldıgında 14 gunde bılmem kac lbs kas artısı dıyor. :) belkı yaparsın :)
     
    aneximandros bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş