solgar vm 2000 vitamin kalbimde sorun yaratıyor olabilir mi?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve altec tarafından 28 Ocak 2007 başlatılmıştır.

  1. altec
    Offline

    altec Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2005
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    28
    ne zaman bunu kullansam o gün kalbim bi acayip oluyor. kalp krizi geçirecem diye korkuyorum
    yada kalbimde bir sorun var ama vitamin aldığım günlere mi denk geliyor?
     
  2. B3RkOvi
    Offline

    B3RkOvi Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2006
    Mesajlar:
    479
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    Re: solgar vm 2000 vitamin kalbimde sorun yaratıyor olabilir

    Bende Solgar vm 2000 kullaniyorum simdilik bir sorun yasamadim.
    Ama yuksek dozlu bir multivitamin onu biliyorum.
    bu arada tok karnina almani tavsiye ederim.
     
  3. dexterrr
    Offline

    dexterrr Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2006
    Mesajlar:
    542
    Beğenileri:
    262
    Ödül Puanları:
    73
    solgar vm2000 & kalp sorunu

    vitamini cok fazla su ile alıyorsan olabilir.. cok fazla su alınca vucuttaki sıvı miktarı arttıgı icin kalpde sorun varmıs gibi olması normal. 1 bardak (200ml) suyla alman yeterli olacaktır..
     
  4. ONR
    Offline

    ONR Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2006
    Mesajlar:
    121
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Re: solgar vm 2000 vitamin kalbimde sorun yaratıyor olabilir

    Antidepresan ve ya Roaccutane kullanıyor musun?
     

Sayfayı Paylaş