Sol omzum daha büyük

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve aareaa1 tarafından 9 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. aareaa1
    Offline

    aareaa1 Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar, merhaba

    forumda daha önce açılan omuz orantısızlıgı ile ilgili konulara baktımda.Herkes farklı şeyler söylemiş.Kimisi ''sadece güçsüz olan tarafını dumbell ile çalıştır'' kimisi ''dumbelli bırak sadece bar yap'' kimisi '' bar yapma sadece dumbell press yap'' .Herkes birbirinin fikirlerine karşı çıkmış

    Benim sol omzum sağ omzuma göre daha büyük ve kaslı.Şu anda orta seviyede bir dengesizlik sözkonusu fakat çalışma yaptıkça ilerleyecek diye korkuyorum.Bu orantısızlığı nasıl giderebilirim?Omuz günlerinde nasıl bir çalışma katetmeliyim?
     
  2. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    makina ile veya barla değilde dambıl ile çalışabilirisn.
     
    rockybalboa7 bunu beğendi.
  3. aareaa1
    Offline

    aareaa1 Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    öyle yapınca kısa süre sonra dengelenir diyorsunuz.
     
  4. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    Süre için kimse net birşey diyemez,ancak mantık olarak şöyle düşün ;

    Şimdi bir hareketi mesela ; benchpres yaparken düz bar kullanırız..

    Bu harekette sol kolumuz zayıf ama sağ kolumuyz sola göre daha güçlü diyelim..

    Bu hareket esnasında kiloyu kaldırırken,sol kolumuzla sağ kola göre daha az kuvvet uygularız e haliyle sağ kol daha fazla çalışmışi olacağından sağ kol daha fazla gelişir.( burda bench birtarafı geliştiri bir tarafı geliştirmez ama ha yapmayın gibi bir olaya kapılmayın,zaten ileri düzey vg idmanı yapanlar bir hafta dambıl bir hafta bench ağırlıklı göğüs idmanı yapmaktaırlar.)

    Sonuçta tek parça bir bar ...

    Ancak ; dambıll ile yapıldığında iki kolda birbirinden bağımsız olduğundan ikiside aynı gücü basar böylelikle ikisininde gelişmesi aynı olur.
     
  5. trader223
    Offline

    trader223 Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2012
    Mesajlar:
    110
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bolu
    barlada çalışılabilir bence.Bi aynanın karşısında yapılması şartı ile.Bu şekilde dengeyi kurarız.Bu benim fikrim :)

    Teşekkürler
     

Sayfayı Paylaş