Sol Omuzda Ağrı

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve ScriptKiddie tarafından 15 Ocak 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ScriptKiddie
    Offline

    ScriptKiddie Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar bugün incline dumbell press yaparken sol elim birden güçten düştü ve ağırlığı birden indirmek durumunda kaldım..
    bu arada elim içe büküldü, ve omuzumdan sesler geldi :(
    doktora gittim haftasonu olduğu için ortapedi uzmanı yoktu hiç filmimi çektiler kemiklerde bişe yok dediler.
    hafif hareketler yapabiliyorum kaldırırken havaya sıkıntı oluyor.
    elimle ağrıyan yerini bulamıyorum arka omuza bastırınca ağrı hissediyorum, pazartesi günü MR çekilecek.
    ne olabilir arkadaşlar çevrenizde sizde başınıza gelip ya da bilgisi olan bir arkadaş varmıdır ?
    ayrıca omuzda şişme falan olmadı. sadece ağrı var arkadan curuyor
     
    Son düzenleme: 15 Ocak 2011
  2. 0nd3r
    Offline

    0nd3r Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    98
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    ist bayrampasa
    bu sporu yapan herkezin basına gelebilcek bir olay büyük ihtimal indiriken omuzuna ters bir sekilde yüklendin ve incildi cok fazla korkmana gerek yok ama doktor degilim tabiki cıkacak sonucu bilemem gecmiş olsun en yakın zamana iyilesirsin ins
     
  3. ScriptKiddie
    Offline

    ScriptKiddie Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    çok tşk ederim bir nebze olsun içim rahatladı valla :)
     

Sayfayı Paylaş