smolov jr squat son hafta Son gün 170 kg squat

Konusu 'Üye Videoları' forumundadır ve crossfit tarafından 1 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. crossfit
    Offline

    crossfit Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Herkese merhabalar kandiliniz mübarek olsun..son 3 haftadır smolov jr squat programını uyguluyorum yarın çalışmam gerekiyordu ama yarın memlekete gideceğim bu güne attım..videoda son setteyim bugün 10 set 3 tekrar 170 kilo yapmam gerekiyordu başarılı bir şekilde çıktı çok şükür..videoda 10. Setteyim son tekrarda öne eğildim ama yorgunluğa ve bütlere veriyorum :) 1 hafta deload var haftaya maksimum deneyecegim amacım 205-210 arası ama hayırlı inşallah gelir :) daha sonra full smolov a ya da candito 9 haftalik squat programına geçmeyi planlıyorum o programı bir aksilik olmazsa antreman günlüklerinde paylaşmayı istiyorum..umarım beğenirsiniz herkese hayırlı aksamlar iyi sporlar :)

     
    shaqdiesel, mali67, ErdoganOzgur ve diğer 4 kişi bunu beğendi.
  2. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenileri:
    1.888
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    halter ayakkabısı alırsan squat'ının daha da artacağından eminim. :)
     
    crossfit bunu beğendi.
  3. crossfit
    Offline

    crossfit Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Inşallah bayramdan sonra dizlikle birlikte almayi düşünüyorum hocam :) dediginiz gibi olumlu etki yapacağı kesin gibi max denemem sırasında aalabilirsem süper olur :)
     
  4. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenileri:
    1.888
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    Adidas Power Perfect II al ömür boyu kullanırsın. :) türkiye'de de satılıyor artık. en son 250 liraydı. halter ayakkabısı neden avantaj sağlar dersen knee travel dediğimiz olayı kısıtlıyor , yani dizlerin öne giderken ortaya çıkardığı toplam mesafenin artması olayını azaltmış oluyor , bu da senin gibi high bar olimpik squat yapanlara çok büyük avantaj sağlar.
     
    crossfit bunu beğendi.
  5. mali67
    Offline

    mali67 Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2015
    Mesajlar:
    1.685
    Beğenileri:
    2.433
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    tebrikler 205-210 videosunu unutma onuda bekleriz.
     
    crossfit bunu beğendi.
  6. crossfit
    Offline

    crossfit Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Hocam çok teşekkür ederim onerin için beni baya rahatlatacak gibi internette ayakkabiya baktım da düşünün almadan resmine bakarak ayakkabı rahat oldugu izlenimini verdi bana eğer varsa kesinlikle ilk tercihim bu olacak Teşekkürler tekrardan hocam :) bu arada low bar yapamıyorum hocam denedim de Tutamıyor gibiyim bari düşecek gibi high bara alıştım sizce low bar da yapmam gerekir mi
    --- Mesaj birleştirildi, 2 Temmuz 2016 ---
    Abi fail olsam da atmayı planlıyorum inşallah olmam da hayırlısı abi :)
     
    mali67 bunu beğendi.
  7. mali67
    Offline

    mali67 Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2015
    Mesajlar:
    1.685
    Beğenileri:
    2.433
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    bu sıcakda fail olmamak elde değil ama sen olma.böyle yuksek ağırlık kaldıramıyorum ama izlemekle motive oluyorum
     
  8. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenileri:
    1.888
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    tek günde olmaz , üzerinde uğraşman lazım bir süre low bar'ın. ben ilk denediğimde bana da çok garip gelmişti. low bar'a geçip geçmemek sana kalmış bir şey. low bar ile daha fazla ağırlık kaldırırsın , sporcuların %95'i için geçerli bu. ben high bar ile 180'le falan anca 1 tekrar yapabilirim ama low bar'da aynı derinlikle 200 civarı yapabiliyorum. üst vücudu öne eğme şansı tanıdığından üst vücuttan da destek alabiliyorsun daha başka avantajları da var. antrenman günlüğümde detaylı bi yazı yazmıştım bu konuyla ilgili 5-6 ay önce , aşağıya linkini bırakayım onu okuyup isteğine bağlı olarak geçersin.

    http://www.bodyforumtr.com/threads/...nlüğü-powerlifting.123223/page-6#post-1064977
     
    crossfit bunu beğendi.
  9. crossfit
    Offline

    crossfit Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Hocam yazı için çok teşekkürler iki kere okudum yazınızı sağ olun tekrardan..sanırım sizdeki back squat problemi bendeki front squat gibi boş barla daha yapamıyorum bunu aralıklarla deniyorum ama gerçekten sifirim front squatta..low bar squat için ise sanırım onu da yapamam ya da üstünde yoğunlaşmam lazım bir şeye de tekrardan sıfırdan başlamak hiç canım istemiyor..6 yıl önce ilk kez squat yaptığımda high bar squatti ve sürekli bu şekilde yapıyorum o yüzden low bar çok yabancı geliyor ama eğer bir gün kısmet olur da yarışmacı olursam o zaman low bara başvurabilirim çünkü yüzde 20 fazla kaldırabilirsiniz demişsiniz bunu kim istemez : D ama normal squat antremanlarindan sonra low bar 3-4 set yapabilirim hafif ağırlıkla sıfır olmaktan daha iyidir..şu anda sizinle konuşmuştuk sizin antreman günlüğünuzde bana candito ve smolov önerirmistiniz onun için de ayrı teşekkür ediyorum..bakalım hocam eski rekorum 237.5 e önce smolov ve arkasından candito ile gelirsem bilinki sizin de önemli payınız var :)
     
  10. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenileri:
    1.888
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    237.5 kg inanılmaz bir ağırlık olimpik squat için helal olsun. 95-100 kg civarısın sanırım ?
     
  11. mali67
    Offline

    mali67 Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2015
    Mesajlar:
    1.685
    Beğenileri:
    2.433
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    gerçekden çok cidd ibir rakam 90 kiloyum demişti yanlış hatırlamazsam hele memlekete gelsin hemşomla bir idman yapacaz ben bardaki ağırlıkları takıp çıkararak idman yapmış olurum zaten:D:D:D:D
    bu arada ağutos ayında stronglift 5*5 geçmeyi düşünüyorum 3 aylık bir programla takılayım diyorum neler olacak görmüş oluruz.o aralar başını biraz şişiririm kardeş. sıkıldım split idmandan zaten ramazan ayında %20 kayıp oldu ağırlıklarda.temuuz ayında onu geri alırım inşallah.
     
    Pink Zeppelin bunu beğendi.
  12. crossfit
    Offline

    crossfit Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Evet hocam şu anda 94 kiloyum 237.5 yaptığımda ağırlığim 97-98 ccivarındaydi
     
  13. mali67
    Offline

    mali67 Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2015
    Mesajlar:
    1.685
    Beğenileri:
    2.433
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    bel çevren kaçdı kardeş birde boyun kaç ? yani o kiloda karnın düz oluyormu yoksa hafif göbeklimi duruyor?
     
  14. crossfit
    Offline

    crossfit Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Abi inşallah her zaman beklerim biliyorsun güzel sağlam bir antreman yaparız süper olur..abi 5x5 senin için şu anda en iyi programlardan biri senin için çok iyi olur zaten agirsaglam Furkan sonra wendler yaptı orayı da takip edebilirsin elimden geldiğince ben de yardımcı olurum abi
    --- Mesaj birleştirildi, 2 Temmuz 2016 ---
    Abi boyum 1.86-1.87 civarında..karnim düz oluyor abi bu aralar hafif şekeri falan da kestim göbek falan yok çok şükür
     
    mali67 bunu beğendi.
  15. mali67
    Offline

    mali67 Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2015
    Mesajlar:
    1.685
    Beğenileri:
    2.433
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    eyvallah abim sağolasın.hele şu ramazan bayramı çıksın bir pazar haberleşiriz senle idman yapmayı istiyorum.tecrubelerinden canlı canlı faydalanmak adına güzel olur.ağırlık konusunda sana yük olurum malum senin 3 de birin ağırlıklarla çalışmaya çalışıyorum tak çıkar falan olur.ağırsağlamda gördüm bende 3 aylık programmış üstüne dips ve barfix koymuşlar her ne kadar zorlansamda onları yapmakda geçecem %90 bir aksilik olmazsa.peşine 5 aylık 5-3-1 varmış kışı bu şekilde geçireyim diyorum seneye kadar.
    --- Mesaj birleştirildi, 2 Temmuz 2016 ---
    karnın düz olması yeterli baklava falan gerek yok şahsi fikrim.baklava yapacam diye güçten düşmekde tat vermez kanısındayım.
     
    crossfit bunu beğendi.
  16. crossfit
    Offline

    crossfit Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Estağfurullah abi elimden geldiğince yardimci olmaya çalışırım antreman ayarlayalım bir gün ağırlık tak çıkar hiç problem değil super olur..gayet iyi programlar var abi agirsaglam sırasıyla açıklıyor bbulacağin en iyi Türkçe Kaynak...abi aynı düşüncedeyim Sizinle güçlü olayım ama baklavam olmasın ama fazla kilom da olsun istemiyorum arada idare ediyorum abi :)
     
    mali67 bunu beğendi.
  17. mali67
    Offline

    mali67 Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2015
    Mesajlar:
    1.685
    Beğenileri:
    2.433
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    ağırsağlam gayet guzel bir kaynak.çok sağol senden ve pink zeppelinden öğreneceğim çok şey var yaş ilerledi geç kaldık biraz ama oldugu kadar artık.zaten 1,5 yıldır spora gidiyon baklava yok falan diyenlerdende bıktım :) ben güçlenmeye çalışıyorum diyorum çıkıyom işin içinden :) millette şöyle bir algı olmuş spor yapacaksan baklavan olacak ne alaka çözemedim.kendimi biliyorum youtube power videoları izlerken daha çok zevk alıyorum.diğer videolar o kadar tat vermiyor ne bilem kol bitiren hareket göğüs şişiren hareket falan :)
     
    Pink Zeppelin bunu beğendi.
  18. crossfit
    Offline

    crossfit Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Bir yerden duydum ama nerden tam olarak hatırlamıyorum ama sanırım biri 52-53 yaşında rekor kirmis ve buna tüm yaş kategorileri dahilmis o yüzden bence yaş problem değil abi gidebildigi yere kadar artık o da size bağlı yaşam tarzınıza falan..Genel olarak öyle abi dışarıda gözüken kaslar kol falan millet bunlara bakıyor genelde büyük kol daha çok dinleniyor :D genelde bunu bilgisi olmayan kisiler yapıyor baklava ve büyük kollar güç olarak algılanıyor he he diyip geçmek en iyisi abi :)
     
  19. mali67
    Offline

    mali67 Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2015
    Mesajlar:
    1.685
    Beğenileri:
    2.433
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    görüntü olarak bakıyor millet işe ama bana göre değil vucut ğırlığım iki katı rakamlara falam ulaşsam beni gayat tatmin eder diyorum ama sonu yok bu işin devamm gitiği yere kadar.yeterki sağlık sıhhat musade etsin allah kaza bela vermesin.sen memlekete geldin galiba.
     
  20. crossfit
    Offline

    crossfit Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Inşallah abi istek ve disiplin oldukça herşey olur..Bu aksam bindim 2-3 gün arkadasin yanında kalacağım sonra memlekete geçeceğim abi
     

Sayfayı Paylaş