Skolyoz hastalığı & Antreman

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve TurkishCaptain tarafından 21 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. TurkishCaptain
    Offline

    TurkishCaptain Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2013
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Web Tasarım
    Yer:
    Zonguldak
    Merhaba 17 yaşındayım 41 derece skolyoz(omurga eğriliği) var doktor bundan sonra ağırlık kaldırman yasak dedi ama ben yine uzak kalamadım acaba omurgaya fazla yüklenmeyecek ne tür antreman yapabilirim ? mesala göğüs çalışmanın omurgaya zararı olmaz diye düşünüyorum biceps kaslarını falanda çalıştırabilirim benim tek sıkıntım omuz sırt ve bacak acaba omuzu şınavla geliştirebilirmiyim veya yüzmeyle gelişirmi ?
     
  2. kerembey
    Offline

    kerembey Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Memur
    Yer:
    ankara
    aynı sorun bendede var. Ağırlık kaldırmayın belinize yük binmeden spor yapın. yüzmenin bir zararı yok. şınavda çekersiniz sadece elinize dumbell almayın. onun yerine sert pilates lastiklerini kullanabilirsiniz biceps için
     
  3. WhoSGoingTOSaveWORLD
    Offline

    WhoSGoingTOSaveWORLD Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2014
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Barfiks ve yüzme skolyoz hastalarına tavsiye edılır gene de doktoruna sor.
     
  4. rollOver
    Offline

    rollOver Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Bende de var fakat spor dan kopamadigim icin agirlik kaldirmaya devam ediyorum artis veya azalis olmadi..
     
  5. Devadam4
    Offline

    Devadam4 Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Skolyoz için dumbell row, lat pull down ve seated cable row hareketi tehlikeli midir? Yararı olur mu ?


    Sent from my iPad using Tapatalk
     

Sayfayı Paylaş