Skinny fat beslenme programı

Konusu 'Beslenme Günlüğü' forumundadır ve sonyol tarafından 16 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. sonyol
    Offline

    sonyol Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2014
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Ektomorf vücut yapım var,
    Skinny fat sorunu yaşıyorum.
    BOY:185 KG 72
    Yaklaşık 3 aydır haftanın 4 günü salona gidip antrenman yapıyorum.
    Göğüsümde ve göbek kısmımdaki yağlar günden güne erimesine rağmen doğru yol izleyip izlemediğimi bilemiyorum.

    Beslenme programım
    Sabah: 08.00
    50 gram Eti Lifalif, 200 ml %0.15 yağlı süt, 4-5 adet x çekirdeksiz kuru üzüm+ yaban mersini+ badem+ ceviz+ fındık, 2 adet kuru kayısı+ 1 adet orta boy muz u aynı kaba koyup yiyorum. (bazen 1 dilim kepek ekmeği, aslında ekmeği yemem gerektiğini düşündüğüm için yiyorum yoksa hiç aramam)
    30 gram yağsız beyaz peynir, 2- 3 salatalık, 3, 4 adet cherry domates antrenman günleri 1 ölçek whey protein, 200 ml taze sıkılmış portakal suyu

    Öğle: 12,30
    200 gram sebze ile birlikte yağsız olarak haşlanmış tavuk göğsü, 100 gram esmer pirinç pilavı, bol yeşillikli 2 kase salata, 200 ml %0,15 yağsız yoğurt, 1 dilim kepek ekmeği

    Ara öğün: 15.30
    3-4 badem, 1- 2 fındık, muz (veya elma)

    ANTRENMAN: 17.30 (Bazen 16.00- 18.00 değişiyor)
    Antrenman sonu yanımda götürdüğüm 1 ölçek whey protein
    (Her antrenmana 20dk 11/kmh koşu ile başlar geri kalan 1,5 saatte ise vücüdun pestilini çıkarana kadar bırakmam)

    Akşam:
    200 gram sebze ile birlikte yağsız olarak haşlanmış tavuk göğsü, 100 gram esmer pirinç pilavı, bol yeşillikli 2 kase salata, 200 ml %0,15 yağsız yoğurt

    Gece
    150 ml %0,15 yağsız süt (bazen içine 15gr protein sağlayacak miktarda whey protein koyduğum oluyor)

    Supplement olarak Optimum Gold Standart Whey dışında başka bir şey kullanıyorum, MineralB & Vitamin takviyesi kullanmıyorum.
    Yorumlarınızı öğrenebilir miyim? Az mı yiyorum çok mu yiyorum ne yapmam lazım...
     
  2. Buchdich
    Offline

    Buchdich Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Gym'de bir saatten fazla kalmamalisin

    GT-I9300 cihazımdan gönderildi
     
    sonyol bunu beğendi.
  3. Sisteki siluet
    Offline

    Sisteki siluet Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    285
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Araştırma Görevlisi
    Yer:
    Ankara
    Bu yediklerinin makro değerleri hesaplanmalı. Ne yediğin değil ne miktarda yediğin önemli. Sabah yediklerinin bir kısmını ara öğün olarak alabilirsin baya yüklenmişsin sanki. Ama dediğim gibi öğünler başına ne alıyorsun bir bakmalısın. Ama güzel bir beslenme bence.
     
    sonyol bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş