skinner Beslenme

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve ebayar tarafından 15 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ebayar
    Offline

    ebayar Guest

    Merhaba arkadaşlar boy 1.75 cm kilo 71 yağ oranı: 13
    Hedef hacim kazanarak kas kütlesi

    Beslenmem ise sabahları 3 tam haşlanmış yumurta çeyrek ekmek karışık tost yada 1-2 dilim fıstık/fındık ezmesi, kibrit kutusu kadar peynir 300-400 ml. süt

    Ara öğünlerimi daha çok 1 adet muz, fındık-ceviz-badem, 1-2 dilim fıstık/fındık ezmesi

    Öğlen öğünüm ise Pilav yada makarna yağsız, beyaz et/ton balığı/köfte yanında salata ve sütlü tatlı içecek olarak meyve suyu.
    Ara öğünüm ve akşam öğünüm öğlen ile aynı.

    Spora gitmeden 1 saat önce öğlen öğünü mü yaparım spora girmeden önce 1 adet muz, spordan sonra 1 avuçtan fazla fındık yerim ardından yarım saat sonra gene bir öğün yemek yerim daha çok pilav yada makarna beyaz et vs. akşamları 7'den sonra karbonhidrat alımı mı yarıya indiririm.

    Tavsiye edebileceğiniz bir şey var mıdır?
     
  2. exsisman
    Offline

    exsisman Forum Kurdu

    Katılım:
    6 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.066
    Beğenileri:
    780
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Almanya
    Sabah ögünlerine tost yerine yulaf ekliyebilirsin. Kibrit kutusu kadar peynir az büyütebilirsin veya lor peyniri idealdir

    Idman öncesi en son ögünun 1 saat öncesi olsun. Muzu idman sonrasi alabilirsin

    Hacim icin karboyu birazda yükseltmelisin :)
     
    ebayar bunu beğendi.
  3. ebayar
    Offline

    ebayar Guest

    Evet tost yerine lifalif veya mısır gevreği düşünüyordum peynir bazen kibrit kutusundan da büyük oluyor.

    Genellikle hep öyle idman öncesi son öğünüm 1 saat. Muzu bundan sonra idmandan sonra yanına fındık ile süper olur. :)

    Karbo pilav/makarnadan ziyade bazen baklagillerde oluyor dolu dolu yiyebildiğim kadar karbo almaya özen gösteriyorum.
    İlginiz için teşekkür ederim!
     

Sayfayı Paylaş