Sizce Yanlış Bir Diyet mi Uyguluyorum?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve kalashnikov tarafından 4 Mart 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. kalashnikov
    Offline

    kalashnikov Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Merhabalar, 1.5 yıl düzenli ağırlık çalıştım, iyi beslendim takviyeler de kullandım ve belli bir konuma getirdim vücudu. Ölçüler özetle şu şekilde:

    Boy, 1.77 Kilo: 82

    Omuz: 130.8
    Göğüs: 110
    Bel: 90 (Bulk yaparken aldı başını gitti.)
    Kol (Soğuk): 40 (Hedefe ulaşamadım, 43 yapmak istiyordum.)

    1 Mart'ta definasyona başladım fakat diet konusunda endişelerim var. Kahvaltımda değişiklik yok her zamanki gibi (5 yumurta akı 1 sarı, yağsız peynir, zeytin, yeşil zeytin, domates, salatalık vs, yulaf ezmesi, süt, bal).

    Antremana 17:30'da başlıyorum, 12:00, 14:00, 15:30 ana öğünler. Bu öğünlerde de çok az miktarda yağsız tuzsuz makarna, haşlanmış tavuk ve bol yeşillikli salata var.

    İdman sonrası ise sadece haşlanmış tavuk ve salata. 1 saat sonra 5 tane yumurta akı, ondan 1 saat sonra da light ton balığı. Yatmadan önce yarım lt %0.1 süt. Lor da var ama yatmadan önce yenilmeli mi?

    Belirteyim BOL su içiyorum.

    Şimdi sorun şu ki artık antrenlarda çok yoruluyorum ve inanılmaz bir şekilde acıkıyorum. Zaten sürekli bir açlık hissi var ama dayanılmayacak kadar değil. Çok fazla yıkıma uğramaktan korkuyorum, özellikle kollarımın incelmesine cidden tahammülüm yok; çok zor gelişiyor çünkü. Hocamın yazdığı program gerçekten ağır geldi bana. 20 dakika hızlı tempoda yürüme, 10 dakika yatay bisiklet, 15 dakika eliptik, 10 dakika dikey bisiklet.

    Kardiyo sonrasında ağırlık çalışması devreye giriyor. Program göğüs/biceps, omuz/triceps ve sırt/bacak şeklinde üçe ayrılmış vaziyette.

    Bir günümü özet geçersem: 1 saat kardiyo, göğüs/biceps (3 hareket göğüs 3x12, 3 hareket biceps 3x12), bundan sonra 3 karın egzersizi her biri 4x20, en son da 10 dakika twist.

    Ben bu şekilde çok fazla yıkım yaşayabileceğimi düşünüyorum. Fakat vücudumda en nefret ettiğim, adeta vücudun bug'ı olan kıç kısmını da halletmem lazım artık. Kaliteli bir bulk yapmama rağmen kollarım milim milim büyürken malum yer cm cm büyüdü nerdeyse. Vücudun diğer kısımları omuz da dahil olmak üzere istediğim gibi, fakat kol özellikle triceps nizami çalışmama rağmen yarı yolda bıraktı beni.

    Diyetimi değerlendirirseniz sevinirim. Emeklerimin heba olmasını istemiyorum gerçekten, çünkü şu haliyle bile artık oldu diyebildiğim bir vücudum var.
     

Sayfayı Paylaş