Sizce Nasıl Bir Karışım ?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Sercinho7 tarafından 11 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Sercinho7
    Offline

    Sercinho7 Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Karşıyaka 35½
    Tam 9 aydır düzenli olarak(Haftada 5 gün..şimdiye kadar sadece 2-3 kez aksatmışımdır) spor yapmaktayım...

    Başlarda kilo vermek adına çalıştım daha sonra estetik bir görünüme sahip olmak için definasyona girdim..Karındaki alt bölge yağlarından kurtulmak için 7. ve 8. aylardaL-Carnitine aldım ve şuan da kullanmaktayım..

    Fakat artık yağ oranı çok azaldığı için(tamamen yağsız değilm henüz) kollarım falan incelmeye başladı..bunu önlemek için supplement almayı düşündüm..hocamla konuştum..
    Bana 500 gr Glutamine ve 200 gr kadar Kreatin almamı önerdi..İdmanlardan önce 1 yemek kaşığı glutamin ve 1 tatlı kaşığı kreatin(3/1 oran önerdi..mesela 3 gram kreatin & 9 gram glutamin)..Bunlarla beraber Karnitin kullanımına da devam edicem..

    Sizce nasıl bir gelişim süreci ve süresi olur ?
    Başka bi sorum ise ' Hardline mi almalıyım, Weider mı ? ' hangisi daha çabuk etki gösterir?


    Şimdiden Teşekkürler..
    İyi Akşamlar/ İyi Forumlar..
     
  2. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    problemin ölçü kaybetmek anladığım kadarıyla..
    ve bunun önüne geçmek istiyorsun..
    glutamin gerçekten yararlı bir ek besin, özellikle ağır girilen ve uzun süren idmanlarda yıkımın önüne geçmek için tercih edilmekte..

    ancak kas kaybını önlemek için ek besinlere başvurmadan önce haftada 5 gün yağtığın idmanı azaltman gerekmekte..
    bu kadar yoğun bir idman temposunu her vücut kaldıramaz ve çoğu insanda (özellikle beslenmesi de yeteri kadar kuvvetli değilse) "overtraining" sonucu kas kaybı yaşanır..
    benim görüşüme göre senin probleminin çözümü de idman günlerini azaltıp dinlenmeye daha fazla vakit ayırmakta yatıyor..
     
    Sercinho7 ve diez bunu beğendi.
  3. Sercinho7
    Offline

    Sercinho7 Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Karşıyaka 35½
    Ağır kilolarda çalışmıyorum ama tekrar sayım yüksek..Yanı sıra seri çalışıyorum..

    Göğüs ve Kanat İdmanı arka arkaya..[Pazartesi-Perşembe]
    Omuz ve Kol idmanı arka arkaya..[Salı-Cuma]
    Bacak haftada bi kez..[Çarşamba]
     
  4. atahan4488
    Offline

    atahan4488 Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    bir çok kişi şimdi benim burada yazdıklarıma bir sürü tepkiler yağdıracak fakat bir alman vücut geliştirme dergisinde(hangisi olduğunu hatırlamadığım için alıntı yapamadım kusuruma bakmayın:() okuduğum kadarı ile az ağırlık çok tekrarın faydadan çok zararı varmış.. eğer definasyonu iyi bir vücut istiyorsak, aynı şekilde kaldırabildiğimiz kadar ağırlıklarla çalışacağız yapmamız gereken tek şey ise tükettiğimiz protein miktarını bir güzelce yükseltmek ve carbon hidratı azaltmak tabi bu yağ içinde geçerli.. günlük yaktığımız enerjii tükettiğimiz enerjiden fazla ise zaten yağ yakmaya başlamış oluruz.. dergide yazana göre bir kasın fiziksel olarak yapabileceği sadece 3 şey var. bunlarda ya irileşmek, ya küçülmek veya da olduğu gibi kalmakmış.. yani anlayacağınız kasın belirli bir bölümünü şişirmek için bir hareket veya da set/tekrar sistemi yoktur...

    ÖNEMLİ NOT: az ağırlık çok tekrar kası hafif ağırlıklara alıştırıp ufalmasına bile sebep olabiliyorumuş aman dikkat edin!!!!
     
    Sercinho7 bunu beğendi.
  5. Sercinho7
    Offline

    Sercinho7 Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Karşıyaka 35½
    sağol uyarı için...bende de öyle oldu zaten yağlar gidince kaslar da yavaş yavaş gitmeye başladı..
    program değiştirdim..ağırlıklarla giriyorum + glutamin ve creatin desteğide alıyorum 1 haftadır..yavaş yavaş toparlanıyorum =)
     

Sayfayı Paylaş