Sizce hareketlerin sırasını nasıl yapmalıyım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve KakashiHatake tarafından 15 Kasım 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. KakashiHatake
    Offline

    KakashiHatake Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet arkadaşlar bu sporda yeiyim daha 2. ayımdayım kol programımda biceps için normalde böyle yapıyodum
    1-)Hammer Curl 3x8
    2-)Barbell Curl 3x8
    3-)Scot Curl 3x8
    4-)eğik sehpada dumbell curl yapıyorum 3x8

    normalde böyle yapıyodum ama bi antremanda sırayı şu şekilde değiştirdim
    2 3 1 4 şeklinde ve hammer curl ü yaparken kollarım sanki patlıcak gibiydi ve normalde çok rahat 8 liklerde yaptığım hareketi 5 liklerle çatlaya çatlaya yaptım baya zorladı kolumu sebebi tabikide kolumun barbell curl ve scott curl de yorulması ama sırayı sizce hangi türlü yaparsam daha çok verim alırım
     
  2. SAVAŞ74
    Offline

    SAVAŞ74 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenileri:
    1.281
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    şu forumda hiçbişey öğrenemediysem, biceps antreman sırasını çok iyi öğrendim :) : barbell curl + hammer curl + preacher curl (concentration curl)
     
    cems150 bunu beğendi.
  3. Emrahbozoglu
    Offline

    Emrahbozoglu Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2010
    Mesajlar:
    242
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Her bölgede bir ana hareket vardır. O o bölgenin babasıdır. İlk ona hürmet edersin. Onu yaparsın. Bicepste de o Barbell Curl dür. İlk Barbell curl yapacaksın.
     

Sayfayı Paylaş