Sizce bu program doğrumu ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve BLUE BEARD tarafından 3 Şubat 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. BLUE BEARD
    Offline

    BLUE BEARD Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    pazartesi günü, göğüs: benc press & sehpa dam.üst göğüs & yatarak yana açiş & dambel press & butterfrly & pullower sali günü, omuz: makina enseye press & omuz yana açiş & omuz dam.press & omuz makina & dambel trapez & arka omuz çarşamba günü, sirt-kanat: makina enseye çekiş & makina göğüse çekiş & makina karina çekiş & dambel rowing & alt sirt hiper extension perşembe günü, bacak: suqat & leg press & leg extension & calf & leg curl & alt sirt hiper extension cuma günü, biceps: barbel curl & dambel curl & dam.hammer curl & konsantrasyon & bilek ön alt cumartesi günü,triceps: push down & iple enseden çekiş & telde ters çekiş & dambel fransiz & dips hareketleri 12.10.8 tekrarlarla yapiyorum.tekrar sayisi azalinca agirlik artiyor.ve her antreman sonunda mide calisiyorum(12.10.8)body'de 3. Ayim.19 yaş,180 boy,67 kilom.özellikle hocalarimdan rica ediyorum bu haftalik antreman doğrumu değilmi ?
     
  2. cglrbkts
    Offline

    cglrbkts Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2008
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    program su şekilde yorum yapıyım çalışmayı ağırlaştırmışisın yani dinlenmeyi tek gün yapmışsın bende hafta 2 gün dinlenmen olsun çünkü dinlenmessen o yaptıklarının hepsi boşa gider ...
    tabi burada ki hocalarım kadar tam bir bilgiye sahip olmasamda genede bu konularda bi şeyler biliyorum. senlede paylaşıyım dedim.
     
    BLUE BEARD bunu beğendi.
  3. makineci
    Offline

    makineci Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    213
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    0
    3 aylık biri için çok abartı, haftada 4 gün yeterde artar bile, zaten biceps'le tricepsi neden ayrı ayrı günlere aldığını da anlamadım!? pazartesi çarşamba cuma cumartesi en uygunu veya uymazsa pazartesi,salı-perşembe cuma da yapabilirsin. göğüs, omuz-bacak, sırt, triceps-biceps bu şekilde bir program uygundur bence, mideyi de 1'er gün arayla girersin fakat abartıpta 1 saat civarı değil, normal antrenmandan önce veya sonra mak 15 yeterlidir mide için. daha tecrübeli kişileriden ve hocalarımızdan da yorum ve düzeltmeler gelecektir, onları dikkate althums:
     
    BLUE BEARD bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş