Six pack ve Kardiyo

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve FREE-4 tarafından 18 Nisan 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. FREE-4
    Offline

    FREE-4 Üye

    Katılım:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba
    Forumu uzun uzun araştırdım ve six pack antrenmanına başladım yaklaşık 1.5 ay oluyor düzenli antrenmanlar ve sıkı bi definasyon diyetine girdim fakat bazı sorularım var bunları cevaplarsanız çok sevinirim çünkü ciddi ve önemli şeyler

    1-Definasyon yapıyorum ağır bir program hiç bir karbonhidrat almıyorum katı sıvı zeytin yağı almıyorum ben enerjimi hangi besinden karşılıycam?

    Ayrıca profesyonel dereceye yakın cimnastikçiyim durmadan amuda kalkıyoruz taklalar filan bu bende göz kararmasına yol açıyor ve çabuk yoruluyorum vücut direncimi nasıl yüksek tutarım?

    2-Bir gün çalışma bir gün dinlenme yapıyorum ama dinlendiğim günler çok boş hissediyorum kendimi canım koşmak mekik çekmek istiyor ama kaslarımı daha çok yoracağımı öğrendim onları dinlendirmem gerektiğini öğrendim ama ben hergün çalışmak istiyorum bir gün ağır antrenman bir gün hafif yapmak istiyorum bir zararı olurmu?

    3-Durmadan çalışmak istiyorum daha önce beslenmeme dikkat etmiyordum fakat definasyonda katı yağlar şeker alkol hamur vs herşey yasak ben hayattan kopuyorum kaçamak yapmak için doğru zaman nedir sizde ayda 1 yoksa 2 haftada 1 mi ?

    Antrenmanlarımı sizin söylediğiniz fikirlere göre düzenliycem o yüzden yorumlarınız çok önemli

    Kullandığım program

    30 dakika 3.seviyede bisiklet 12 km
    50x3 crunch
    50x3 alt karın için mekik
    3X30 flat bench ayaklarımı düz çekiyorum aşşağı yukarı ayrıca haftada 1 genel çalışıyorum.
     
  2. MT
    Offline

    MT Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1.048
    Ödül Puanları:
    0
    bonatschi ve saydam bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş