Sivilceler çıkmaya başladı?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve bengin tarafından 22 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. bengin
    Offline

    bengin Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar merhaba ben aylardır spor yapıyorum.. ''Dymatize Iso 100 Hydrolyzed'' bu supplementi kullanıyorum zaman oluyordu hiç kullanmadan spor yapıyordum öyle böyle son bir aydır düzenli bir şekilde sabah uyanır uyanmaz ve spordan hemen sonra kullanıyorum yüzümün bir kaç yerinde sivilce çıkmaya başladı bacağımda, ayağımda.. aşırı yumurta da tüketmeye başladım bu sıralar yani sabah 3,2 tane haşlanmış yumurta tüketiyorum? var mı bilgisi olan neden böyle oldu kullanmayı bırakmalı mıyım?
     
  2. Ahmet0141
    Offline

    Ahmet0141 Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    117
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yumurta yapabilir hem havalarda sıcak belki etki etmiştir :D
     

Sayfayı Paylaş