1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Sivasli Oguz

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve sivasli tarafından 6 Ocak 2007 başlatılmıştır.

  1. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
    selam arkadaslar yasim 26 sivasliyim almanyada yasiyorum.boyum 1,73 kilom 79 kolum 43.diger taraflari hic ölcmedim.bu sporu 2 yildir yapiyorum.ama aralarda 3-4 ay kadar ara verdigim oldu.simdi bulk bir vücudum var bu sene izine gitmeden define olmak isteiyorum ama vücut kücülecek diye korkanlardanim :):) simdi biliyorum bi cok arkadas resimleri begenmeyecek ciplak resimler koysaydin daha iyi yorumlar yapardik diyecekler.ama elimde sadece bunlar vardi.cok yakinda ciplak resimlerimide koyacam.ayrica kür yapmadim arada bir süplement alioyrum
    [​IMG]

    http://upload5.postimage.org/129439
    YUR_131.jpg



    [​IMG]
     
  2. Miracle
    Offline

    Miracle Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    426
    Beğenileri:
    240
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ticaret
    Aslında Yag oranın bıraz azaltsan cok daha muthıs gorunecek. Kollar guzel ama soledıgın gbı cıplak vucut olsa super olacaktı :) Bır sey daha mide gogus nasıl ? onları koymanı ısterım..
     
  3. goldtrapper58
    Offline

    goldtrapper58 Yeni Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2006
    Mesajlar:
    491
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    slm oguz bende topragın ilker valla sen zaten kendi yorumunu yapmısın evet bulk bir vucut ama bulkta kimde iyi gorunmez onemlı olan defıneden sonra ne kalacagı suan için pek bir yorum yapamıyorum ama şimden dıyete gir bence biri beni eklemiş sanırım sensin gurkan abiyle tanısıklıgınız varmı??
     
  4. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
    hayir ben seni eklemdim ilker.daha dogrusu ben foruma dün girdim.evet gürkani taniyorum arada bir onla antremanda yapiyoruz.ama aramizda yaklasik bi 50 km falan var.onunla sivasta tesadüfen tanismistik.
     
  5. goldtrapper58
    Offline

    goldtrapper58 Yeni Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2006
    Mesajlar:
    491
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    anladım oguz kardesım valla gurkan abiyle bence daha cok antreman yapmalısın adamdakı kolara baksana masallah :D neyse yeni fotolar koyarsan belkı daha fazla yardımcı olabiliriz diyetle veya diger sorularının cevabını ararsan forumun dier bölümlerine bak kesin aynı soruyu soran vardır aramıza tekrar hosgeldin
     
  6. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
    galiba bizim vücut begenilmedi.2 kisiden baska cevap yazan yok :):)
    [​IMG]
     
  7. gurkan
    Offline

    gurkan Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    vay oguz demek en sonunda beni dinlendin forum aüye oldun ha.arkadaslar oguzun bu forumda yeni üye olduguna bakmayin aslinda cok bilgisi var bu spor hakkinda..ama kizlardan antremana zaman kalmiyorki vücudu tam yapsin :):):) saka maka bi yana oguz gercekten bi kac aydir görüsemeiyoz yaa.en son diskoda bodyguardi dövmüstük oguzla arkadaslar bizi iceri almiyor diye :) neyse ben genelde burdayim oguz.yakindada canli bi görüselim ok.
     
  8. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
    ben foruma gireli 3 gün oldu bir kac kisi haricinde aramiza hosgeldin diyen bile olmadi,,özellikle mod arkadaslar bu forum sizin forumunuz bi hosgeldin diyebilirdiniz,isterseniz atin beni ama ayip ettiniz.forumdaki kendi resimlerim bölümüne baktim genelde vücudu cok iyi definasyonu olan kisilere aramiza hosgeldin diye yazmissiniz,bi hosgeldin lafini söylemeniz icin dört dörtlük vücuda sahip olmakmi gerekiyor.......
     
  9. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Hoşgeldin dememizin üyelerin vücutları ile bir ilgisi yok tabii ki, nereden çıktı? :) Şahsen çok yazmıyorum bu bölümde, diğer yöneticilerinde gözünden kaçmış demek ki. Herneyse, büyütmeyelim, foruma hoşgeldin, umarım kalıcı ve paylaşımcı bir üye olursun ;)
     
  10. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    oguz gercekten bi kac aydir görüsemeiyoz yaa.en son diskoda bodyguardi dövmüstük oguzla arkadaslar bizi iceri almiyor diye :) neyse ben genelde burdayim oguz.yakindada canli bi görüselim ok.



    Bu gibi konular üyeleri bağlamaz gürkan bu gibi konuşmaları özelden halledelim

    Teşekkürler
     
  11. xshamur
    Offline

    xshamur Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2006
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    elverişli bi vücut ama artık definasyona girmelisin bence. kollar küçülcekmiş falan sil onu kafandan. parçalı bi kol daha iyi gözükür
     
  12. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Sarc yazmis aslinda ama,
    Oguz yanlis anlamissin, vucutla falan hic alakasi yok, bu bölümde genelde sadece vücutlar hakkinda yorumlar yapiliyor, yeni katilan üyeler
    "Kendinizi tanitin" adli baslikta:
    http://bodyforumtr.com/forum/viewtopic.php?t=102&postdays=0&postorder=asc&start=210
    Kendilerini tanitiyor bu basligi okursan nerede hosgeldin denildigini daha iyi anlarsin :)

    Zorla hosgeldin dedirttin, saka bir yana :)

    Vucuduna gelince yorumlar yapilmis kendinde zaten bulkte oldugunu ve define olmayi hedefledigini belirtmissin, dogru yoladin - kolay gelsin.
     
  13. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
    sagol despo.evet biraz zorla dedirttik hosgeldini :):)neyse yinede araniza hosgeldim :) simdi diet olmaz zaten söyle bi 3-4 ay kadar daha hacim alip sonra yaza dogru diet yapmayi düsünüyroum.ama bu önümüzdeki 2 ay boyunca biseyler kullnmak istiyorum,biri deca ama yaninda ne alsam sizce winstrol nasil olur
     
  14. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Anabolik steroidler bölümüne başlık açıp, ayrıntılı yorumlar alabilirsin ilk kürün mü yoksa kaçıncı kürün olacak veya gerçekten kullanmalımısın tartışılır, güzel hacim almışsın dorusu bulk döneme göre hiçte fena değil ama yine de yemene içmene dikkat etmeni tavsiye ederim sonra o yağları kaybetmesi mesele oluyor.

    Selametle
     
  15. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Centaurun dedigi gibi, Steroidler hakkinda soru ve yorumlarinizi anabolic steroidler adli forumda sorun.

    Simdi konu sadece kürle ilgili olacak ve Anabolic steroid mi yoksa kendi vücut resimleriniz adli forumami ait oldugu belli olmayacak.
     
  16. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
    ok simdi oraya yazacam sorumu.yanlis yere actigim icin kusura bakmayin
     
  17. goldtrapper58
    Offline

    goldtrapper58 Yeni Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2006
    Mesajlar:
    491
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    ben genede buradn kısa bir cevap yazayım sana oguz gecen aksam gurkan abıyle senı ıyı cekıstırdık kesınlıkle enantat kullanmalısın baska acıklamaya gerek yok bulktakı bırı ıcın deca-enantat iran olsun
     
  18. Dratogy
    Offline

    Dratogy Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2006
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    is arayici ^^
    Yer:
    Istanbul
    kollar çok iyi görünüo
     
  19. [Zafer]
    Offline

    [Zafer] Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Üniversite öğrencisi
    Yer:
    İstanbul
    Selam fotonu daha yeni görmüşüm zaten formda da yeni sayılırım her neyse.Fotoların atletsiz olsaydı çok daha iyi olurdu ama bu şekilde de heybetli ve güzel bi vücudun olduğunu söyleyebilirim,kolay gelsin ;)
     
  20. sivasli
    Offline

    sivasli Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    253
    Ödül Puanları:
    73
    tesekürler zafer yorumun icin sagol
     

Sayfayı Paylaş