sirtimda pütürcükler

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve Ayaz tarafından 17 Mayıs 2007 başlatılmıştır.

  1. Ayaz
    Offline

    Ayaz Özel Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2006
    Mesajlar:
    791
    Beğenileri:
    905
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Almanya
    yaklasik 8 aydir hic supplement kullanmiyordum... gecen hafta amino gecti elime.. 1 haftadir kullaniyom ve daha önce hic olmamis bi sekilde sirtimda ufak kirmizi pütürcükler cikti..

    hayatim boyunca sirtimda daha sivilce dahi cikmamisti..

    Beslenmemde de ani bi degisiklik yapmadim, sadece aminolari almaya basladim..

    ben su an bunlara bagliyorum.. karacigeri birden yordum mu acaba ?

    bilen biri veya aynisini yasayan var mi ?

    saygilar
     
  2. B3RkOvi
    Offline

    B3RkOvi Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2006
    Mesajlar:
    479
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    Gecmis olsun Ayaz
    Hangi aminoyu kullandin ?
     
  3. Ayaz
    Offline

    Ayaz Özel Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2006
    Mesajlar:
    791
    Beğenileri:
    905
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Almanya
    Perfect Nutriotion
    daha önce de kullanmistim bisey olmamisti

    benim tezim:
    cok uzun süre supplementlere ara verdigim icin vücut tamamen bunlardan "temizlendi" heralde..
    birden alinca sasirdi ve tepki verdi..
     
  4. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    ben karaciğerin yorulmasına bağlıyorum açıkçası..yakın zamana kadar yoğun bir şekilde antibiotik kullanmak zorunda kaldınmı..zira antibiotikler karaciğeri aşırı derecede yoran ilaçlar..

    geçmiş olsun..
     
  5. Ayaz
    Offline

    Ayaz Özel Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2006
    Mesajlar:
    791
    Beğenileri:
    905
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Almanya
    sagol diez,

    antibiotik falan kullanmadim ..
    ben de icimden karacigere bagliyorum ama bu durumda biraz agir geliyor bana..

    yani benim vücudumun karacigeri 5 gündür kullandigim günde 15 aminodan etkilenmemesi lazim.
    ki ben protein tozu, kreatin, glutamin, arginin ve aminolari daha öncede hepsini bi arada kullanmistim ve böyle bisey olamamisti...
    dedigim gibi belki 8 aydir hic bisey kullanmamam vücudu temizlemistir ve pütürcüklere bagisiklik olayi ortadan kalkmistir..
    vücudun verdigi dogal bir tepki olabilir..
     
  6. Blitz
    Offline

    Blitz Özel Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.415
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul
    Aynı anda ağır çalışmaya ve sağlam beslenmeye de başladın mı?
    Ani şekilde testosteron seviyene tavan yaptırmış olabilirsin gibi geldi bana. Bizim sivilceleri görünce "karaciğer yorulması" sandığımız şey aslında testosteronun aşırı yükselmesinden kaynaklanan vücudun yağ dengesinin bozulması ve cildi bozması olayı da olabiliyor. Benim de sırtımda pütürcükler ve suratımda da sivilceler artıyor ağır çalışıp da sıkı beslenirsem...
     
  7. Ayaz
    Offline

    Ayaz Özel Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2006
    Mesajlar:
    791
    Beğenileri:
    905
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Almanya
    beslenmem son 1 senedir büyük ölcü de ayni....

    dedigin dogru.. testesteron seviyem artmis olabilir.. daha saglam calisiyorum..

    ben 1 haftada gececegini umuyorum..

    saygilar
     
  8. Blitz
    Offline

    Blitz Özel Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.415
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul
    bol bol tişört değiştir, sırtını iyice gözeneklerini aça aça temizle, bence faydasını görürsün...
     
  9. Ayaz
    Offline

    Ayaz Özel Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2006
    Mesajlar:
    791
    Beğenileri:
    905
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Almanya
    yaparim blitz..saolasin..

    cok da fazla düsünmemek lazim belki de.. düsündükce gecmeyebilir..

    aminolarin dozunu azaltacagim yarindan itibaren..
     
  10. wolveron2
    Offline

    wolveron2 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2005
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    122
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar ithalat/kurumsal satış
    Yer:
    İSTANBUL/mecidiyeköy
    Ayaz bence yemeklerine aktardan alacağın şöyle 200-300 gr öğütülmüş devedikeni(milk thistle) ve keten tohumu katarsan sabah öğle akşam.. çok yardımı olacağını düşünüyorum..Salonda çalıştığımız senin gibi sivilce sorunu olan arkadaşlarda 1 ay içinde gözle görülür düzeltmeler yaptı..Tavsiyem olur..
     
  11. Ayaz
    Offline

    Ayaz Özel Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2006
    Mesajlar:
    791
    Beğenileri:
    905
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Almanya
    kendim biraz arastirma yaptim ve sunlari buldum..

    besin takviyelerinde (supplementlerde) sikca bulunan B6 ve B12 vitamini sirtta, omuzlarda, kollarda ve yüzde kücük sivilcelere sebep olabiliyor..tozlar, aminolar vs..

    bazi durumlarda kan degerleri bir anda %150 artis gösterdigini ögrendim..

    tabi bence sürekli olrak supplement kullanan birisi bu olaylara karsi bagisiklik kazanmistir ve bu tür sorunlar yasamiyodur.

    ayni sorunu yasayanlar cinko (zinc) kullanimindan sonra sivilcelerinde gözle görülür bir azalis gördügünü söylüyor.

    benim sirtimda cikanlar aslinda gercekten cok cok ufak, ve görmek cok cok yaklasmak gerekiyor hatta bazi yerlerde sadece elle üzerinden gecince hissediliyor.. ancak beni tedirgin eden durum cogalacagi mi ya da azalacaksa hangi zaman zarfi icinde azalacagi..


    saygilar
     

Sayfayı Paylaş