Sindirim Problemi

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve cayman tarafından 2 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. cayman
    Offline

    cayman Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2011
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba,


    108 kg'dan 78 kg'a düştüm bu dönemde yağ oranım %32'den %14'e düşürdüm, 3 haftadır başlangıç programıyla haftanın 3 günü ağırlık çalışıp, 2günde cardio ve karın çalışıyorum. Kiloyu verirken ufak porsiyonlarla beslenmeye çok alışmıştım, kendimi rahat ve sağlıklık hissediyordum. Ancak sporla beraber beslenmeyi biraz arttırdım. Şu an günde 3 ana öğün yiyorum, yediğim öğünlerin içeriğini aşağıya yazacağım. Sürekli bir şişlik ve rahat sindirememe problemi yaşıyorum, sizce neden olabilir? Zamanla miğdenin artan protein alımına alışması mı lazım?

    sabah: 4 tam yumurta, 2 dilim ekmek ( ekmek yemek istemediğim günlerde az yağlı sütle veya az yağlı yoğurt ile yulaf karıştırıyorum ), sebze(Domates,salatalık,maydanoz gibi)
    öglen: 1 yumruk kadar karbonhidrat ( kepekli makarna, bulgur veya pirinç), avuş içi kadar beyaz et veya kırmızı et, yanında 2-3 yemek kaşığı kadar yağsız sebze
    Akşam: 1 yumruk kadar karbonhidrat ( kepekli makarna, bulgur veya pirinç), avuş içi kadar beyaz et veya kırmızı et, yanında 2-3 yemek kaşığı kadar yağsız sebze

    Her öğünde sebze tüketmeye çalışıyorum sinirimi rahatlamak için, ayrıca sabah omletimi pişirirken az birşey yağ kullanıyorum, onun dışında ara öğün olarak meyva ve kuruyemiş tüketiyorum.

    Sormak istediğim bir diğer konu ise, sizce bu ağırlık çalışmaya yeni başlayan biri için uygun bir beslenme midir? Asıl amacım yağ yakmak, ancak bu dönemdede vucudu ve kasları besleyip, kas kütlemi korumak hatta arttırmak istiyorum.

    Teşekkürler.
     
    Son düzenleme: 2 Haziran 2012

Sayfayı Paylaş