Setlerin ilk hareketinde zorlanma

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve CursedChico tarafından 23 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. CursedChico
    Offline

    CursedChico Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul
    Mesela konsantrasyon yapıyorum diyelim. 4x10 yapıyorum. Bu 4 setin, ilk hareketlerinde yani 10 tekrarın ilk tekrarında biraz zorlanma oluyor, bazen diğer kolumla destek alıyorum ama 2 3 4te alışıyor rahatlıyor. Kayıyor gidiyor yani.

    30 saniye 1 dakika arası set araları var. Isınmayı da iyi şekilde yaptığmı düşünüyoruym. SOrun ne olabilir?
     
  2. TrPasha
    Offline

    TrPasha Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2015
    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Kayseri
    Nedenini Bilemiyorum Fakat Ben Hareketlere Başlarken Mesela 30Kg Kaldırdıgım Harekette 20Kg İle Tek Set 8-10 tekrar yapıyorum Sonra 30KG Mi Alıp Başlıyorum.. Belki Faydası Olur Dene İstersen..
    Ek Olarak Dinlenme Süren 30-45 sn. Olsun 1 Dk Dinlenme Yapmamaya Çalış Fazla Yorulmadıkca.
     
  3. MobLife34
    Offline

    MobLife34 Üye

    Katılım:
    18 Mart 2015
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul,Bursa
    Isınma seti yapmalısın her zaman dostum. Mesela Bench press yapıyorsun. ilk önce bar ile 1 ısınma seti yap. Sonra normal setlere geç.
     
  4. CursedChico
    Offline

    CursedChico Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul
    Yapıyorum ısınmayı. Hatta bazen ısınmayı, max %30 sonra max%60 sonra max%130 bile yapıyorum ki alışsın diye ama dün bacakta bile böyle oldu.
     

Sayfayı Paylaş