Setler

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve pravij tarafından 30 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. pravij
    Offline

    pravij Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Arkadaşlar body e başlayalı 1buçuk hafta oldu çalışırken hep 3*10 şeklinde setlerle çalışıyorum bi arkadaşım 5*6 şeklinde çalıştığını ve bu şekilde hacim kazanmanın daha kolay olduğunu söyledi böyle bi ayrım var mı yani 3*10 kasları parçalar 5*6 hacim kazandırır falan yoksa her set şekli aynı mıdır ?
     
  2. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    hacim için büyük kas grupları için 4 set ,8,8,6,6 iyidir küçük kas grupları içinse 3 set 8 tekrar ancak calf biraz daha fazla tekrarlı çalışılabilir calf için 3 set 12 tekrar iyidir
     

Sayfayı Paylaş