Setler arası dinlenme

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ttt555 tarafından 15 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. ttt555
    Offline

    ttt555 Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar.

    Setler arası dinlenirken genelde 1dk dinlenmeye çalışıyorum ama yeterli olmuyor.

    Mesela ilk sette hareketi belli bir ağırlıkla 12 tekrar yaptıktan sonra 1dk dinlendiğimde 2. sette max 6 yapabiliyorum.

    Bu bünyeden bünyeye değişir mi?

    Bekleme süremi mi artırmalıyım yoksa ağırlık mı düşürmeliyim?
     
  2. OduncuSirin
    Offline

    OduncuSirin Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Muğla
    12 tekrar..Şahsen ben 10 veya 8 tekrar yapıp min 30 saniye max 45 saniye dinleniyorum..Çok uzman değilim ama 1 dakikanında fazlası kasların soğumasına yol açmaz mı sence ? yinede bilgili birisi aydınlatsın bizi
     
  3. TycoLoN
    Offline

    TycoLoN Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2013
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu konu için herkes farklı şeyler söylüyor, 30-45sn arası diyen, 45-60 diyen, 1-1.5dk diyen de var kendini hazır hissettiğinde başlamalısın diyen de var tabiki abartı olup 5-6dk olmadan
     
  4. tigerrr
    Offline

    tigerrr Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    307
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    2. Üniversitesini okuyor
    Salon hocamız 2 dakıka diyor ama bana göre fazla bu süre şahsen ben en fazla 1 dakika dinleniyorum yeterli oluyor. Kasın soğumaması için arayı açmamak lazım. 1 ile 1.5 dakika kafidir. Alışırsın bu arada.
     

Sayfayı Paylaş