Set ve tekrarlar

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve aykun tarafından 11 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. aykun
    Offline

    aykun Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    38
    Öncelikle iyi günler bir yıldır bu sporla uğraşıyorum yaş 21 boy 183 kilo 85. Nerdeyse 7 aydır bütün programlarım piramit sisteme dayalı. Sorum her ay bu şekilde çalışmak doğru mudur ? Ben istediğim verimi alamıyorum. Hacim için omuz hariç bütün bölgeleri 4x8 omuzu 4x12 gibi tekrarlarla uyarmak daha makbul değil midir? Teşekkürler.
     
  2. vibrant
    Offline

    vibrant Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2013
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    merhaba,
    resimdeki sen isen bayağı verim almış görünüyorsun:)
    Dilersen süperset/dev set türü çalışmaları 2-3 haftada bir yaparak vücudunu şaşırtabilirsiniz.Güce ve dayanıklılığa da faydası çok.
     
  3. aykun
    Offline

    aykun Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    38
    Malesef ben değilim :)
     
  4. Mercurial
    Offline

    Mercurial Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    FOOTBALLER
    Yer:
    ATİNA
    bende piramit çalışıyorum gayette memnunum ama değiştirmek istiyorsan mesela 12-10-8-6 gibi bir piramit yerine maksimum kaldırabildiğin bir ağırlığın %80 i ile 10 x3 ve 10 x4 altyappına göre çalışabilrsin o % 80 de piramit te 12-10-8-6 dan 10 tekrar yaptığın kilo olur çoğunlukla
     
  5. aykun
    Offline

    aykun Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    38
    Evet bu ay öyle bişey deniycem umarım faydalı olur
     

Sayfayı Paylaş