Set ve Tekrar Sayıları Hakkında

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve bayseps tarafından 12 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. bayseps
    Offline

    bayseps Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul, Turkey
    4+2 aydır fitness yapıyorum 1 ay ara verdim 4 aydan sonra. tekrar basladım.
    boy:171
    kilo:65-64
    biceps:36cm soguk
    yag oranı:11-12 arası
    ectomorph vucut tipine sahibim
    simetrik bir vucutum var ve kas oranımı artırmak istiyorum gögüs bölgem zayıf biraz.
    hangi antrenman programını uygulayayım arkadaslar set ve tekrar sayıları sizce ne olmalı.
    hedefim
    70 kilo
    40 cm biceps
    yag oranı %10 civarı
    şimdiden tesekkürler abilerim, hocalarım. saglıklı idmanlar.

    Uyarı: Genele hitap eden kelimeler seçiniz. ''Profesyoneller, üstadlar'' gibi kelimelerle konuyu diğer forum üyelerine kısıtlamak yasaktır. Konu başlığı düzenlenmiştir.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 14 Ağustos 2015
  2. Tolgahantt
    Offline

    Tolgahantt Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğretim üyesi
    Yer:
    Türkiye
    8-12 tekrarlı çalış.Büyük kas gruplarında 3 hareket 4er set.kücük kas gruplarında 4 hareket 4er set ve nispeten fazla tekrar.Süperler droplar vs ile patlamalar.Küçük kas grupları cok tekrarı sever genelde.Denemen gerek.+yılda 2 ay 5-6 tekrar daha daha ağır gir.Amaç güçlenme.Hacim değil.Bu döngüyü uygula.Her bölge 12 tekrar istemez.8 tekrar ve nispeten ağır ister misal bende sırt.Kendin dene-yanılla bunu bulursun kardeşim.Kolay gelsin.
     

Sayfayı Paylaş