set ve program ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve zeo64 tarafından 9 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    merhabalar bodyforumtr ailesi.

    öncelikle yaşım 16 , boyum 170 , kilom 58 . minyon tipliyim.birkaç ay joe nazario ' nun havluyla calisma teknigini kullandim ve gercekten iyi sonuclar aldim.1 hafta kadar önce dumbell aldim ve birkac forumdan göğüs,omuz,ön kol,sırt,bilek,arka kol,karın,bel,bacak için dumbella evde yapilabilecek hareketleri arastirdim.bu hareketler icin bir programa ihtiyacim var.hangilerini ayni gun yapmaliyim,hangilerini üst üste yapmamaliyim?mesela bir yerde göğüs yapildiktan sonra omuz yapilmaz gibi birsey okudum.bunun gibi püf noktalari var mi?

    program,set ve tekrar sayilarinda yardimlariniza ihtiyacim var?
     
  2. simitci88
    Offline

    simitci88 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2011
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    195
    Ödül Puanları:
    53
    bu sitede zaten aradıklarının hepsi mevcut ama kısaca ozet gecim yeni başladıgın ıcın ılk ay hafıf kılo cok terkrar calıs kombine konusundada genelde (gogus biceps) (omuz triceps) (bel bacak) tercih ediliyo ama dumbella calısmaya yeni baslıcagın ıcın her bolgeyi azar azar calıstırsanda olur bide aynı yaştayız sende ogrencisin buyuk ıhtımal cok iyi beslenebildigini sanmıyorum bunun dısında bu hareketlerle cok enerji kaybederim vucudun besin ihtiyacını karsılayamam dersende sınav mekik barfiks yaparsın azar azar
     
  3. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    benim zaten suan tek aradigim sey hareketleri hangi gün ve nasıl setlerle yapmam gerektigim.geri kalanini vakit buldukca surekli arastiriyorum.

    özel bir okulda okudugum icin 3 öğün sıcak düzenli besleniyorum.dedigim gibi set ve günleri iceren bir calisma programina ihtiyacim var hocam.ayrica dumbell da calisabilecek kapasitede oldugumu dusunuyorum.
     
  4. simitci88
    Offline

    simitci88 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2011
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    195
    Ödül Puanları:
    53
    tamam ben hoca degilim :D ama sana yarıdm edecek kadar bilgim var şöyle yapalım yeni başladıgın ıcın cok kasmadan haftada 3 gun calıs pazartesi çarsamba cuma olmak uzere aralarda bigun dinlen dumbelların kac kilo bilmiyorum ama 3 set 12 tekrar baslangıc ıcın ıyı gıbı bide (aynı yaştayız) gece mutlaka 10 civarı uyumuş olmalıyız vucudun kendini daha iyi onarması ve buyume hormonu ıcın 3 öğün sıcak yemek senin için buyuk avantaj başta ısınma hareketlerini unutma dedigim gibi gogus-biceps omuz-triceps bacak-bel(karın) geri kalan bi boş gunde bilekten dirseğe kadar oaln kısım yanı on kol calısabilirsin yada diğer antrenmanların sonunda gogus ıcın şınavla başla evde yuksek bi yastık yada sehpa varsa dumbell fly gibi hareketleride uygulayabılırsın biceps ıcın dumbell curl ve alternatting hammer curl omuz ıcın yine şınav(eller aşağıda ayaklar yukarda) sonra lateral dumbell raises bacak ıcın squat ama ağırlıksız yapsan daha ıyı olur boyun acısından yada dumbelları iki eline alıp öyle yapabilirsin kalflar ıcın ellerinde dumbella parmak ucunda yukselip inmen yeterli on kol ıcınde stress topları var sıkıp sıkıp bırakıyosun yada dumbella bilegini cevirirsin şimdilik bunlar buyuk olcude yeterli olur cok fazla hareket yok zaten baslangıcta cok kasmayada gerek yok benden bukadar valla :D kolay gelsin
     
    zeo64 bunu beğendi.
  5. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır

    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link : http://www.bodyforumtr.com/vbforum/en-ok-sorulan-sorular-ve-t11375.html

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş