SET VE ÇALIŞMA TEREDDÜTLERİ

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve sibeloskan tarafından 24 Mayıs 2006 başlatılmıştır.

  1. sibeloskan
    Offline

    sibeloskan Yeni Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar zayıf bölge için ne yapılabilir? Acilen yapılacak bir idman şekli varmıdır? Örneğin zayıf olan bölge için set sayısını arttırırsak ne olur? Mesela zayıf bölgeyi 3 hareketle 3 set olmak üzere 8 tekrar yapıyor isek bunu yine 3 hareket ile 6 şar sete çıkarırsak ne olur? Kayıp olur mu? Örneğin Dumbell press 6*8 - yana açış 6*10 - Front RAise 5*10 (omuz için)

    Veya diğer bir alternatif ve soru olarak hareket sayısını arttırıp setleri azaltsak ne olur? Mesela 4 farklı hareketi 2 şer set ile 8 tekrar yapsak, ne değişir? Nasıl zayıf bir bölgeye gelişme hızı verilir? Teşekkürler..
     
  2. ARWENPOWER
    Offline

    ARWENPOWER Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fitness ve Aerobic antrenör
    Yer:
    avrupa
    zayif olan bölgeyi antreman vaktinde ilk calistiracaksin. Aklindan cok harejket yapayim cabuk geliseyim diye geciyorsa hemen bu fikri degistir cünkü bu yanlis. Zayif olan kasi haftada iki kere calistir. Mesela Pazartesi ve Cuma günü. Pazartesi 3 egzersiz ve her egzersiz 3 set olur. CUma günü de 2 egzersiz ve her egzersiz 3 set. Tekrarlar 7-10 arasinda olsun.
     
  3. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.103
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    8 tekrar yerine 6 tekrar yapıp zayıf olan bolgeyi kapatmak istiyorsan 6 tekrar yaparken kiloları biraz daha yukseltip dinlenme suresini uzatmalısın ant remandan 2 saat önce pilav tavuk antremandan hemen sonra makarna denemeni öneririm
     

Sayfayı Paylaş