Set/Hareket sorunsalı ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve elite35 tarafından 4 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Arkadaşlar ben biceps için 3 farklı hareket yapıyorum.

    1. Barbell Curl
    2. Hammer Curl
    3. Preacher Curl

    Şimdi bu şekilde 3 farklı hareket oluyor. Bunlar kendi içinde 2'ye bölünürse yaptığım hareket yine 3 mü oluyor yoksa fazlaya mı kaçmış oluyorum ?
    Yani şöyle Barbell Curl ve Preacher Curl hareketlerini Z BAR ile yapıyorum. Hocam dedi ki bu hareketleri hem geniş hem dar tutuş ile yap. Böyle yapmamın sakıncası var mı ? Soruyu anlamışsınızdır umarım tam açıklayamadım :(
     
  2. ruzgar_onur
    Offline

    ruzgar_onur Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2011
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    barbell curl dirsekler birleşik biraz geniş açı ile yaparsın preacher curl normal şekilde yapman daha uygun olur.
     
    elite35 bunu beğendi.
  3. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Anlamadım tam sorunu. 3 set geniş 3 set dar tutuş mu yapiyorsun. Öyleyse 6 hareket yapmiş olursun. Şöyle yap bence. Barbell curlu geniş preacher curl dar yap. 1 hafta sonra barbel curlu dar preacheri geniş yap sonraki hafta normal tutuş yap. Hem kasları şaşırtmiş olursun. 2 hafta da olabilir süre sana kalmış
     
  4. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    aynen dediğin gibi yapıyordum. 3 set geniş 3 set dar tutuş ile yapıyordum. demek ki fazla yapıyormuşum..
     

Sayfayı Paylaş