Set Arası Dinlenmesi Uzun Antrenmanlarda Overtrain Olurmu ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve DaMountain tarafından 11 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. DaMountain
    Offline

    DaMountain Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba.Set araları 2dk dinlenme oluyor ve buda antrenman süresini toplamda 2 saatten fazla olmasını sağlıyor , bu süre overtrain olmama neden olurmu yada tam aksine set arası 2dk dinlenme oldugu için beni pozitif yöndemi etkiler ? Teşekkürler
     
  2. columbu
    Offline

    columbu Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    531
    Beğenileri:
    1.017
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Düşük sayıda egzersiz ve tekrar sayısı içerip, ağırlıkların maksimum olduğu sistemlerde ve sadece büyük kas grupları için 2 dk dinlenme söz konusu olmalıdır, bu antrenmanlarında 2 saati bulması mümkün değil. 1 dk dinlenme ideal.
     
  3. DaMountain
    Offline

    DaMountain Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Haftada 3 gün çalışma imkanım var bundada 2-3 bölge çalışınca antrenman 2 saati buluyor fakat program 8x5 dediğiniz gibi :)
     
  4. ozan1234
    Offline

    ozan1234 Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Minder , serbest stili güreşçi.
    Kardeş hareketler temel benım yaptığım 5x5 stronglifts yani bench press-squat-barbel row-deadlilift-overhead press gibii harektlerden değilse izole hareketlerse barberl curl -push down rear delt raise gibi hareketlerse dinlenme süren 45 sn olsun derim hem kısa olur hemde küçük kası daha iyi çalışır ama ağır ve temel dediğim hareketleri yapıyorsan 2 dk tam dır.
     

Sayfayı Paylaş