sence bence sizce bizce ? peki hangisi dogru ?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve whatismatrix tarafından 8 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. whatismatrix
    Offline

    whatismatrix Üye

    Katılım:
    23 Mart 2009
    Mesajlar:
    183
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar yine formu alt ust ediyorum , bugun evdeyim hastayim 2 gundur calisamiorum ... daha once actigim basliga cevap gelmeyince oturdum formu alt ust ettim , ama her ne hikmetse bir turlu birbirini tutan cevaplara yorumlara rastlayamadim yag yakimi ile ilgili ..

    Temel konu kardio antreman oncesimi sonrasimi ... o kadar cok once ve sonra ile ilgili yorum varki `bence once yapilmali` `sence sonra olmali` `bizce soyle sizce boyle` hic birbirini tutan yorumlar cevaplar yok ... Peki ne yapicaz ben kararsiz kaldim birakin beni ben formu takip eden biriyim ya yeni olsaydim ne yaparim ne anlardim bu yazilanlardan ?

    Bir ikinciside hep soyledigimiz ama yine bir turlu tutarli olmayan cevap yag yakiminda az agirlik cok tekrar mi 12x ? set yoksa normal antreman mi , ee simdi bunlada ilgili o kadar cok cevap varki 10 tanesi az agilik cok set derken dokumanlar bulup ceviran arkadaslarimiz sagolsunlar cevirdikalri dokumanlarda aynen antremana devam diyor , ne olucak peki ne yapacagiz ?

    Ben kimse bu isin temek bilimsel yontemini bilmiyor sence ile bence ile olmaz bu is ... herkesin vucudu farkli tepki verir ..

    Bir tek Flexor la ilgili bir yorumda okudugum kardio ve agirlik gunlerinin ayrilmasi varki en hosuma giden secenek `ne sence ile ne de bence ile ilgili yorumlara takilmaksizin` ayirin gitsin boylelikle ne once ne sonra sorunu ile ugrasmak zorunda kalirsiniz ..

    Ortak oldugumuz tek nokta ise kas yikimini onlemek icin protein aliminin azaltilmadan devam edilmesi , amino veya glutaminle desteklenebilir katabolik etki icin ve antreman surelerinin makul surelerde olmasi ...

    Ya siz ne dusunuyorsunuz ?
     
    DeL PotRo bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş