selamlar

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve orhzng tarafından 8 Nisan 2007 başlatılmıştır.

  1. orhzng
    Offline

    orhzng Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ben bu konuyu body e yenı baslayanlar kısmına acmıstım ama kımse cevap yazmadı :cry:

    değerli arkadaşlarım hocalar hepinize selamlar..
    bende forumunuzun yeni bir acemi body cisiyim
    ismim orhan 23/08/1983 doğumluyum istanbulda ikamet etmekteyim..
    şimdi öncelikle şöle sölim bu spora yeni merak saldım ve biraz heveslendim.. fakat yoğun iş temposu nedeniyle salona gitmeye vaktim pekde kalmıyor..bende gerekli araştırmayı netten takip ettim bi takım dambell aldım.. ve çalışma hareketlerini de en iyi en güzel yorumlayan site olarak burayı buldum.
    çalışmalarıda harfi harfine uygulucam inş sizlerinde sayesinde güzel bi vücuda sahip olucam..
    boyum 172 cm kilom 60 biraz zayıfım bunu önlemek içinde karbonhidrat tozu aldım.sabah ve akşamları içiyorum bi hafta kadar oldu etkisini hissetmeye başladım.
    sizlere şöle bi sorum olucak eğer bu programa uyarsam etkisini görebilecekmiyim birde karın için bişi yazmamışsınız fakat ben ekstra mekik de çektim bi sakıncası varmı ilk ayda bunu yapmanın
    şimdiden çok teşekkürler
    :roll:
     
  2. sohbetseli
    Offline

    sohbetseli Özel Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    396
    Beğenileri:
    877
    Ödül Puanları:
    103
    Başlamana sevindim. Etkisini kesinlikle göreceksin. Başlangıç düzeyindeki gelişimler çabuk olur. Sporla her vücut önceki halinden ve yapmayan her vücuttan birçok konuda üstünlüğe kısa zamanda ulaşır. Karın çalışmanın sakıncası yok. Sitedeki bilgilerle beslenmene de elinden geldiğince dikkat et. Kas olarak kilo almak kalıcılık, güzel görüntü açısından en güzel şeçim ve en sağlıklı yoldur. Başarılar...
     

Sayfayı Paylaş