sarkmalar ile ilgili sorun

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ajaxgod tarafından 13 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. ajaxgod
    Offline

    ajaxgod Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bundan bi kaç yıl önce 120 kiloydum ve 6 7 ay gibi bi sürede 90 kiloya düştüm şuan 85 kiloyum ve body yapıyorum ancak vucüttaki sarkmaları toplayamıyacagım korkusu var
    karın bölgesinde ki sarkmalar ve gögüsdeki yağları yakmak için nasıl bi egzersiz uygulamalıyım yada bu karındaki olusan sarkmayı kaybetmek imkansız mı cünkü belirli bi süre sonra aynı duruyor sanki

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 19:59 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 19:56 ----------

    3 aydır spor yapıyorum ve protein kullanıyorum gelişmeler güzel ancak sarkmalar gerçekten düşündürücü şuan için. düzenli kardio yapıp yagları yakabilecegimi düşünüyorum ama sarkmalar için ne kadar ugrasmalı ve ne kadar zaman tanımalıyım toparlaması için

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 21:49 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 19:59 ----------

    boyum 1.80 ayrıcada kimse bir yardım edemeyecek mi
     
  2. uzzman
    Offline

    uzzman Yeni Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2012
    Mesajlar:
    280
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    0
    Ben de 2 sene önce net 110 idim şuan 70 kiloyum, karında problemim var.Ayakta pek belli olmasa da oturunca bildiğin hamur görünümü oluşuyor.
    Sarkmadan ümidi kestim ben, artık uzun bir süre devam edecek bir döneme girdim, kışın bulk yaza doğru definisyon şeklinde.O sarkmanın kaybolması için giden yağın yerine kas koymak gerek, ya da ameliyat.Sen de ikisinden birini seçeceksin.
    Biz artık görünüş olarak ömrümüzün sonuna kadar normal görünümlü bireyler olamayacağız, bunu kabul ederek yaşamak gerekiyor maalesef.
     
  3. Shredded
    Offline

    Shredded Yeni Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2013
    Mesajlar:
    323
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Bence o hamur diye tabir ettiğin kalan yağlar :D
    "Biz artık görünüş olarak ömrümüzün sonuna kadar normal görünümlü bireyler olamayacağız, bunu kabul ederek yaşamak gerekiyor maalesef."
    abartmışsınız sanki hilkat garibesi gibi,güldüm mesajınızı okurken , daha genç olduğunuz için deri er ya da geç toparlar süre tanıyın.
     
  4. ciko
    Offline

    ciko Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2005
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ya benım arkadasımdada vardı ne yasa geçmedi özellkle gogus kısmında vardı doktora gıttı duzelttirdi..
     
  5. uzzman
    Offline

    uzzman Yeni Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2012
    Mesajlar:
    280
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    0
    1.85 boyum var, 66 kiloya kadar indim.66 kiloyken bile oturunca kat kat oluyordu göbek.Ve benim boyum ve kilomda olan spor yapmayan birinden kat kat fazla kas kütlesine sahip olduğumu düşünüyorum ama birazcık dikliği bozunca hastalıklı insanlar gibi oluyorum.
    Keşke zayıflıktan kemiklerim sayılsaydı da böyle bir bela başıma gelmeseydi diyorum.O zaman "normal" olabilirdim belki.
     
  6. Shredded
    Offline

    Shredded Yeni Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2013
    Mesajlar:
    323
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    o zaman %13 yağ oranıyla benimde göbeğin 5 katlanmasının sebebi ortaya çıktı bende bi dönem 100kg dim. :D Ama deri toparladı kalçalarda falan çizik çizik izler var yırtıkların büzüşmüş.Karında heralde toparlar yakında :D Yoksa bende aynı durumdan muzdaripim %13 yağ oranıyla karın 5 e katlanıyor oturunca
     
  7. ajaxgod
    Offline

    ajaxgod Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    peki karın için ne calısılmalı agırlık mı calısmalıyım yoksa cardio yapıp yagı mı eritmeliyim sürekli olarak
     
  8. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    forumu araştırırsan görürsünki tekrar tekrar söylenmiş
    hızlı kilo vermeyin sağlık açısından zararlıdır diye artı sarkmalar kaçınılmaz olur
    deri kitlesi ve yağ kitlesi ani zayıflamaya aynı hızda tepki veremez mecbur sarkar
    zamanla düzelir diye düşünüyorum ama kesin bişe diyemeyiz süre hiç veremeyiz
     
  9. Shredded
    Offline

    Shredded Yeni Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2013
    Mesajlar:
    323
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Benim kalçaların çizik çizik olması kilo verdikten 1 ay sonra olmuştuda yani büzüştü falan böyle bildiğiniz ,Karın hala hamur bende arkadaşın tabiriyle oturduğumda 5 e katlanıyor kafa_
    karın düzelmeyecek galiba :mad:
    Ben o zamanlar kilo verdiğimde ilk ay 15kg yağ yakmıştım.Torba gibi sarkıyordu deriler,eskisine göre baya iyi toparlandı.
    Bence 1 yıla falan bir şey kalmaz ama karın hep aynı göbek 5 e katlanıyor oturunca :'(

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 19:03 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 18:14 ----------

    Birde demin abs çalışırken farkettim belki biraz çare olabilir ama hacime yönelik karın çalışmasıda işe yarayacaktır bence.
     
    Son düzenleme: 14 Mayıs 2013
  10. freerunning
    Offline

    freerunning Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2013
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    hocam süper set programı yapın benimde kilom 95 di 2 aydır spor yapıyorum programım süper set 4x20 dinlenmeden 1 dakkika dinlenme vucuddaki yagı yakıyosun yanıyor hissediyorsun yanmayı bi günde kardiyo 95 kilodan 85 kiloya düştüm gögslerimdeki yaglarda gitti 114 100 düştü gögüslerim gayet iyi suanda
     
  11. Shredded
    Offline

    Shredded Yeni Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2013
    Mesajlar:
    323
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Bizde yağ sorunu yok zaten.Eskiden yağlıydık yağları erittik deri yapışmıyor ete :D
     

Sayfayı Paylaş