Sarkmalar, deformasyon

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve erendeniz tarafından 24 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. erendeniz
    Offline

    erendeniz Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Merhabalar,umarım birileri bana yardımcı olabilir.
    Minyon tipli bir bayanım.25 yaşındayım.
    Kilom 52
    Boyum 165 cm
    3 senelik bir zaman içinde çok fazla kilo alıp verdim.Sanırım bu sebepten vücudum deforme oldu.Yaz başında 56 kiloydum ve düzenli beslenerek kilo verdim.Şu an 52 kiloyum 2 aydır günde 1 saat evde kondisyon bisikletim var ona biniyorum ve callanetics yapıyorum.
    Problemli bölgem çoğunlukla üst bölgem.Ayakta dururken otururken ortaya çıkmayan eğilince ortaya çıkan bir göbeğim ve 96 cm göğüs çevrem var.
    Benim çok kafam karıştı şu konuda ;
    Bana sen kilolu değilsin kassızsın göbeğin göğüslerin ondan sarkıyor ağırlık çalışman lazım kardiyodan uzak dur dahada kas kaybedersin diyen var birde bu yağlardan kurtulmadan göbeğin düzleşmez kardiyo yap diyete gir diyen.Daha fazla kas kaybederim diye de korkuyorum zaten her tarafım yumuşak.
    Diyet yapmalı mıyım ? kiloyu önce bacaklarımdan veren bir yapım var. Kardiyo mu yapacağım yoksa spor salonuna gidip ağırlık mı çalışacağım açıkçası kafam çok karıştı.
    Birde araştırdım ama çok fazla bir şey bulamadım sağlıklı beslenme planı oluştururken öğünlere besin gruplarını nasıl dağıtmak gerekir?
    Yani atıyorum akşam yemeğinde hiç karbonhidrat almayın,öğle yemeği protein içermeli gibi kurallar var mıdır,nelerdir?
     

Sayfayı Paylaş