Salondan Önce Hafif Bir Program Önerisi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Einsteiin tarafından 19 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Einsteiin
    Offline

    Einsteiin Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Değerli abilerim,kardeşlerim.Ben 17 yaşında 193 boyunda 76 kg bir gencim.Vücut yapım yağsız hatta öyle ki çalışmadan adonis diye tabir edilen kas bölümü belirgin bir şekilde görünmeye başladı.Bende son zamanlarda sürekli yiyorum,iştahım açıldı.Daima pilav,tavuk,salata yerim yemekte ayrıca okulda öğle tatillerinde de bir tam (2 yarım) ekmek tavuk döner yerim.Şimdi yazın başlamıştım ben aslında evde dumbell ve uzun barım var.50kg set.Ama okulların açılışına yakın bıraktım 1 ay bile çalışamadım ama 1 ay olmasına rağmen kollarımda göğsümde çok değişiklik fark ettim yani bünyem spora karşı gelmiyor,aslında zorlandığım oluyor ama verim alıyorum sonucunda.Arkadaşlar geçen gün evin 100-150 metre ilerisinde ki spor salonuna sormuşlar öğrenciler için 40 tl ayrıca 5 kişi filan gideceğiz bu yüzden başka indirim de olabilirmiş.Mart'ın ortalarına sonlarına doğru başlayacağız
    (Belki,kesin değil) o zamana kadar çalışmak istiyorum evde eve gelince 1.5 saat zamanım var bunun 1 saatinde beni yormayacak ama fiziki olarak geliştirecek bir program lazım.Çünkü sonrasında ders çalışma programım var.Evde set olarak sadece iki adet dumbell bir halter ve 40 kg ağırlık var.Ama bench veya istasyon yok.Eğer salona gitmezsek mart ayında istasyon yada çok amaçlı bir bench alabilirim fakat şimdilik böyle.Kendimden bahsedeyim.Son zamanlarda iştahım açılınca vehamur işine de çok bağlanınca göbek oldu biraz.Bunu nasıl eritip yerine sixpackleri çıkarabilirim?Düzenli olarak basketbol oynuyorum,profesyonel olabilecek kariyerimi okul ve dersler yüzünden silip attım şimdi spor ve hobi olarak ilgileniyorum.Zıplamamda,ve çevikliğimde iyi değil o yüzden bacaklara da çalışabilirim.Ayrıca kollarım ve bileklerim çok çelimsiz.Vücudumun eni küçük yani uzun bir vücut fakat yanlamasına olarak kısa:eek: E tabi normal olarak da çelimsiz oluyor.İstediğim program ilk önce kollar,omuz,karın(sixpack),göğüs ve bacağı geliştirmeli.Siz ne önerirsiniz bu acemi kardeşinize abilerim?
    Beslenme olarak da ek olarak önerileriniz var mı? Proteini çok tüketip, daha çok yemek yemeye çalışıyorum ama varsa başka önerileriniz uygularım.:)

    Şimdiden teşekkürler..:)
     
  2. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Bir kere tavuk döner yemekten vazgeçmeni tavsiye ederim. Bunun dışında kilo vermek istiyorsan ki bünyenin spora yatkın olduğunu söylüyorsun yani karşılık verdiği bakımından cardio programı yapmanı öneririm yağ yakman için. Salona gitmeyeceğin için dışarı çıkıp koşman gerekir. Koşarkende belli sn aralıklarında koşu hızını arttırıp yavaşlatarak vücudunu şaşırtabilirsin. Forumda HIIT antreman şekli var bu cardio için orayı okuyup bilgi edinebilirsin. Bunun dışında karın kası için forumda yine karın hareketleri var onlardan kendine karın egzersizlerinden oluşan antreman çıkarabilirsin.

    Elinde bar, ağırlık ve dumbbel olduğuna göre salonda ki gibi olmasa da iyi şeyler yapabilirsin. Egzersizler zaten forumda mevcut Flexor hocanın evde çalışma antremanı konusuna bakarak hareketleri öğrenebilirsin ve uygulayabilirsin.
     
    Einsteiin bunu beğendi.
  3. Einsteiin
    Offline

    Einsteiin Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkürler peki tavuk dönerden neden vazgeçmeliyim?
     

Sayfayı Paylaş