Salondaki tipler :)

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve eagle45 tarafından 11 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. eagle45
    Offline

    eagle45 Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    210
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    38
  2. Aknegen
    Offline

    Aknegen Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2013
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    o yırtınan adamdan bizim salondada var 2 tane adam, sanarsın kii 300 kilo bench preste kalmış gibi oysa dumbell ile çalışıyo :D
     
    eagle45 bunu beğendi.
  3. trkçrl
    Offline

    trkçrl Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2013
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    deadlift ile barbell curlu aynı anda yapan herif var :D
     
    eagle45 bunu beğendi.
  4. Aknegen
    Offline

    Aknegen Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2013
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    bizim bi üst devre diyelim :D ne çalışırsa çalışsın yagıyo tarzında bi ses çıkarıyo o çalıştıkça ben gülmekten çalışamıyom o antremandaysa ben sonra giriyorum :D
     
    eagle45 bunu beğendi.
  5. Badmotorfinger
    Offline

    Badmotorfinger Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    İşyerinin spor salonu olduğundan kısıtlı alet sayısına rağmen "ıııııırrrrgggggggghhhhhhaaaaaaaaaaoooohhhhhh" şeklinde (aynen böyle) ses çıkaran adamlar görmekteyim, hem de her aleti işgal ederek. Egzersizini yap in, ama yok adam aletin üzerinde yatıyor,biraz daha ses çıkarıyor,sonra gözlerini ekranda dönen klibe dikiyor ve öyle donup kalıyor. ben de o inene kadar boşta kalan her spor aletini denemek zorunda kalıyorum. :mad:
     
    eagle45 bunu beğendi.
  6. barfiksPro
    Offline

    barfiksPro Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2013
    Mesajlar:
    393
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    53
    bu tiplerin yanında birde sanki kendisi çok kaslıymış diğer herkez kassız ondan aşağılardaymış gibi komplekslere giren ağırlık kaldıran yeni yetmelere kendisi çok yükseklerdeymiş gibi bakan, kimseyle muhattap olmayan kendini birşey zanneden tipleride eklemek lazım :)
     
  7. Trapez~
    Offline

    Trapez~ Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    313
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Her hareketten sonra ayna karsisina gecip sanki mr olimpia gibi poz verenlere ne demeli :)


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  8. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Benim gittim salonda bi tip vardı böyle lanlu lunlu konusuyordu herkese ters davranyordu bazen dumbell ı kafasına geçiresim gelyior o kadar ters bi tipki görseniz sizde sinir olusunuz böyle antreman yapıyorsun gözlerini dikiyor 10 dk seni izliyor seti bitiriyorum bakıyorum almış eline dumbell ı 1 set yapıyor geçiyor ayna karşısına kaslarını sıkıyor yok karnını açıyor dedim acemi herhalde 1 günde kas yapıcaganı sanan tipler vardı ya hocayla konusurlerken duydum adam 6 aydır oradaymış abi olurda bu kadar olmaz :D
     
  9. abcdefgHAKAN
    Offline

    abcdefgHAKAN Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    323
    Beğenileri:
    424
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    ANKARA
    Ne alaka ?
     
  10. BNS237
    Offline

    BNS237 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar ortalama bir gym açmak için ne kadar bütçe lazım bilgisi olanlar var mı ?
     
  11. barfiksPro
    Offline

    barfiksPro Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2013
    Mesajlar:
    393
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    53
    şöyleki bu arkadaşların egosundan adım atılcak yer kalmıyor salonda, kendileri mr. olimpia'ya hazırlanıyormuş edasıyla yeni yetmelere göz ucuyla küçümseyerek bakan, ben kimseyle konuşmam sadece sporuma bakarım havasıyla kendini birşey zanneden tipleride eklemek lazım diyorum, bu alaka işte
     
  12. Lionss
    Offline

    Lionss Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2014
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Aslında konusmayan tiplere hak veriyorum çünkü bende onlara yakın sayılırım eskiler kendilerini bişey sanıyorlar uzun süredir yaptıkları için eger bi hareketi yanlış yapıyorsan direk küçümser gözle bakıyorlar benim gibi sinirli biri iseniz fazla samimi olmamak bazen en iyisi oluyor
     
  13. barfiksPro
    Offline

    barfiksPro Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2013
    Mesajlar:
    393
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    53
    kimseyle konuşmadan sporunu yaparsında sanki bu salonun efendisi benim edalarıyla yapmazsın sporunu, böyle tipleri çok görüyorum en az 2 senedir salonda oluyorlar genelde yeni gelen tiplere böyle tuhaf tuhaf umursamaz bakışlar atıp insanları yargılıyorlar, bu insanlara demek istediğim lütfen salona girerken egonuzu dışarda bırakın, egonuzdan adım atacak yer kalmıyor salonda :))
     

Sayfayı Paylaş