Salondaki 2. Ayım ßitti ve Antrenman Programıma Yardım

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve selim4141 tarafından 23 Haziran 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. selim4141
    Offline

    selim4141 Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    856
    Beğenileri:
    726
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Free
    Yer:
    Cehennemin dibi
    ÖnceLikLe herkeze seLam
    Programım Şu şekiLde Sizce nasıL? DeğerLi hocaLarım değerLendirirse Cok memnun oLurum EkLemek istedikLeriniz yada ßu hareket fazLa cıkart dediqiniz haraket warsa Lütfen söyLeyin yardımınıza ihtiyacım war.
    Cünki burdaki hoca hic iLgiLenmiyor :(
    Yaşım 18 1,82 boyundayım 80 kiLoyum hafif yağLı vücudum war koL öLcüm soguk 35 sıcak 36 36,5

    P.tesi Göğüs Ön koL.
    Göğüs : Bench Press İncLine press DecLine press DumbeLL FLyıng ßutter fLy 3 set 8 tekrar ağırLık arttırarak
    Ön koL : E z ßar curL Hammer curL dumbell concentration curL
    SaLı : Kanat Bacak
    Kanat : ßack Latt puLL down Latt puLL down Rowing Machine One arm DumbeLL Rowing
    ßacak : Leg extension Standing Leg curL Leg press Standing CaLf Raise
    Carsamba : Arka KoL Omuz
    Arka koL : Seated One DumbeLL Triceps Extension One arm PuLLey Push Down Triceps Extension Long CabLe Triceps Extension
    Omuz : Seated DumbeLL press DumbeLL ALternative Front Raise DumbeLL Sıde LateraL Raise Upright Rowing Birde Trapez icin ßir hareket war onun ismini biLmiyorum
    Ha bu arada 3 gün gidiyorum 1 gün dinLeniyorum Şimdiden teşekkürLer

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 18:20 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 18:00 ----------

    Spora başLadıgımdan Bu yana bu programı uyguLamaktayim.
     
    Son düzenleme: 23 Haziran 2010
  2. ProteinCanavarı
    Offline

    ProteinCanavarı Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    196
    Beğenileri:
    46
    Ödül Puanları:
    0
    Program bence uygun hareketleri 4 set 12 tekrar yap yağlıyım diyorsan.
     
    selim4141 bunu beğendi.
  3. AmericanHistoryX
    Offline

    AmericanHistoryX Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci.
    Göğüse 5 hareket girmişsin, ve 3 tane press arka arkaya.. Öncelikle bu presslerin arka arkaya olması bir hata.. presslerin arasına açma yada germe tarzı hareket koyman gerekir. Örnek olarak: Flat Bench-D.fly-İncline Bench-Butterfly-Decline Bench

    Ama benim görüşüm, Şimdilik eğer büyük eksikliğini duymuyorsan, decline'ı çıkartabilirsin. İlk 6 ay bence hiç gerek yok decline press çalışmaya.. şuanda göğsün geneline yüklenip, orada bir kas kütlesi oluşturulmalı.
     
    selim4141 bunu beğendi.
  4. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Spor başladığınızdan beri aynı hareketi uygulamak yanlış.
    Ard arda göğüs press hareketleri yanlış.
    çok bir spor maziniz yoksa bölgeleri aşırı ayırmak yersiz.

    hareket programınızı yazmak yerine hareketlerin isimlerini exrx sitesinden araştırarak doğru olmasına dikkat etmeniz daha iyi olur.

    Beslenmenizi de mutlaka yazın. Bir çok şeyi beslenme belirler. Hacim çalışması, yağ yakımı vs.Siz istediğiniz kadar hareketleri düşük ağırlık 15 tekrar yapın beslenmeniz hacim beslenmesiyse yine hacimlenirsiniz.
     
    selim4141 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş