Salona başladım. Sorularım var.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Body.26 tarafından 10 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. Body.26
    Offline

    Body.26 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Eskişehir
    Beyler bugün salona başladım. Yağları yakmak için başladım. Hoca ilk 20 dakika tempolu yürüyüş, 20 dakika tempolu bisiklet birde 5 dakika kondisyon bisikletinde çalıştırdı. İlk hafta muhtemelen böyle geçecek.

    Beslenme programı istedim bana, yaşımı sordu ilk yaşım 16 dedim, sonra senin kilon o kadar abartılacak değil, şekerli yiyecekler yeme, kola içme dedi.

    Zaten öyle yapacam. Yağ ve şekeri azaltıp proteinli yiyecekler yiyorum. Ekmeğide azalttım iyice. Hatta bugün hiç yemedim. Çayı da şekersiz içmeye çabalıyorum.

    Şimdi bu hafta geçince hocam en fazla 2 saat burda olursun diyor. Şimdi 45 dakika kardiyo yaptırdı. Haftaya neler yaptırır ? koşturur mu ? ağırlık çalıştırır mı ?
     
  2. enya
    Offline

    enya Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    397
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    0
    Fotoğrafları filan görmemiz lazım kilonu filanda.. Çoğu kişi kardiyonun yanında ağırlıkta çalışır. Çünkü kas vücudu kolay kolay terk etmez..
     
  3. Danish
    Offline

    Danish Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2012
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Bende yeni başladım aynı soruları hocama sordum,büyük ihtimal 1 veya 2 ay Kardio ağırlıklı gideceksin tahminimcede yinede hafif kg aletlerlede takviye etmiş olacaksın
     
  4. flamel
    Offline

    flamel Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    251
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    mühendis
    Bol su içmeye alıştır kendini..
     
  5. Body.26
    Offline

    Body.26 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Eskişehir
    Fotoğrafları sonra paylaşırım. Zaten öyle bir konu açmayı düşünüyorum kilom, göğüs ölçülerim, bel ölçülerimi yazacam.

    Hoca şuan 45 dakika olur diyor lakin sonraları en fazla 2 saat diyor yani ağırlıkta çalıştırırlar. Kas vücudu terk etmez derken ? yağ demek istedin galiba.
     
  6. mr_dblue
    Offline

    mr_dblue Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.131
    Beğenileri:
    1.363
    Ödül Puanları:
    123
    boy kilo ya da yağ oranı yazarsan yardımcı olalım.
     
  7. KT
    Offline

    KT Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    yağ yakmak için kardio kadar vg de işe yarar o yüzden hocanın hafifte olsa ağırlıklara başlatcagını düşünüyorum.
     
    KryssLuck bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş