Salona başladım antreman programım ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve yiğit1357 tarafından 31 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. yiğit1357
    Offline

    yiğit1357 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşlar 3 aydır evde kendi çapımda çalışıyordum salona başladım dün hocanın verdiği liste şu sizce nasıl bana karın hareketi çok az geldi. Yorumlarınızı bekliyorum

    Crunches üst karın

    Leg raise Alt karın

    Machine bench press

    Machine Shoulder press

    Latpulldown

    Barbell Curl

    Triceps press

    Leg extensions

    Lying leg curl arka bacak

    Calf raise

    Program bu şekilde setler 2 x 15 3x15 3x12 3x12 1. gün 2 . gün . 3 . gün 4.gün 5 6 off
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Isindiriyor hocan seni, gayet guzel. Karin haareketi kac tane olmasi gerekiyor allah askina?

    Sirt kocaman kas normalde 4-5 hareket yapiyoruz, karna adam 2 hareket koymus daha ne olsun.
     
  3. yiğit1357
    Offline

    yiğit1357 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    28
    Sizden bunları duymak güzel :) Hoca yaşlı deneyimli 30 yıldır bu işi yapan biri karna çok takma dedi kilo al sen onları hallederiz sonra dedi ama ben evde karın hareketlerini boş kaldığımda yapıyorum zaten orda gözüme az geldi onun için sordum :)
     
  4. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.309
    Beğenileri:
    2.751
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence güzel
    Ana gruplarla başlamış hocana güven
    Acele etme daha çok vaktin olacak
     
  5. yiğit1357
    Offline

    yiğit1357 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    28
    Aynen hocam gerçektende bilgili yaşlı kurt :) Sizinde fikirleriniz önemli benim için peki karın antremanı evdede yapsam olurmu boş kaldığımda ?
     
  6. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    yani 10 hareket var her bölge var ısınmak ıcın ıyı bence sanırım 1 ayda sonra değiştirir hocan bu programı daha kapsamlı bırsey yazar.
     
  7. yiğit1357
    Offline

    yiğit1357 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    28
    1 ay sonra değiştiricem daha farklı hareketler ekliyceğz falan dedi hoca ağırlıkları falan arttırırz falan dedi.
     

Sayfayı Paylaş