sakal

Konusu 'Kişisel Bakım' forumundadır ve dinamik.ip tarafından 11 Haziran 2007 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 26 üye.
  1. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    ben 13.5 yaşındayım.body yapmaya yeni başladım.Çok zevkli bişey kaslarımın şişmeye başladığını görmek...(ewde mekik ve şınav çekiyorum, 1.haftadayım günde 30-30)

    ama yüzümdeki çıkan sakallar ve özellikle bıyıklarım ayrıca kollarımdaki ve bacaklarımdaki kıllar yüzünden çok utanıyorum.evden çıkmak istemiyorum hatta şort bile giyemiyorum...
     
  2. [Zafer]
    Offline

    [Zafer] Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Üniversite öğrencisi
    Yer:
    İstanbul
    Bi erkek neden sakalım çıkıyo diye utansın ki :D Bu yaşlarda sakalım çıksın diye jilet vururlar genelde yüze kola bacağa ama seninkisi gerçekten ilginç,şaka yapmıyosun dimi :D
     
    zigbog bunu beğendi.
  3. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    ya yok ama ne bilim işte bizim sınıfta çoğu erkeğin sakalı yok
     
  4. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    bu arada bence kimkse kolunda ve bacağında kıl çıkmasını çokta istemez ...
     
  5. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    bunda utanilacak birsey yok,erkek oluyorsun,gurur duy kendinle.
     
    zigbog bunu beğendi.
  6. ruthlesss
    Offline

    ruthlesss Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    way be 13 yaşnda başlasaymşm bende keşke.bu azmin yüzünden kutluıyorum fakat sönüp gitmez inşallahh.sakal konusundada utanılacak bişi yok.aksinbe git hawa at arkadaşlarına ben erkeke oldum die :D
     
  7. Enigma
    Offline

    Enigma Üye

    Katılım:
    15 Mart 2007
    Mesajlar:
    160
    Beğenileri:
    68
    Ödül Puanları:
    38
    vay be ne adamlar var,biz 19 yaşına geldik daha tam olarak çıkmadı...
     
  8. turkovic
    Offline

    turkovic Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Sen utanma sporuna devam et o daha onemli senin için!
    bşarılar
     
  9. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    herkese teşekkürler mesajlarınız için.şimdi kendimi daha iyi hissediyorum.
     
  10. [Zafer]
    Offline

    [Zafer] Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Üniversite öğrencisi
    Yer:
    İstanbul
    Kendi adıma konuşuyum,bu yaşlarda yani ortaokul dönemlerimizde herkes 2 tel sakalım çıksın diye yüzüne günde kaç posta jilet basardı,sınıfta azcık sakallı olan birilerine tam aksine ne kadar imrenirdik :) Takma kafanı ya bu durumla karizma bile yaparsın ;)
     
  11. HARD CHILD
    Offline

    HARD CHILD Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    git sen onlarları dalgaya al ben erkek oldum sizde bişey yok tüy bile yokdiye bende de erken çıktı ben hep dalgaya alırdım
     
  12. cyberugur
    Offline

    cyberugur Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    120
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    ya kafaya takılan şeylere bakın nelerden sorun yapılıyo ya hayret :)) 21 yaşına gelmene rağmen sakal çıkmasa daha mı iyi o zaman utanmıfcanmı yani.Okuldakiler (bende senin yaşında çıktı) çıkmayanlar kıskanır genellikle böle baskı yapmaya çalışırlar -Ya abi ne bicimya sakal çıkıyo sende git al falan vs.. laflar sölerler- ama tam tersi sendeki kıymetli korkma şort g-string vs.. ne bulursan gi valla :)
     
  13. muscled_girl
    Offline

    muscled_girl Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    606
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir
    Benim bu konuda sölemek istediğim biraz farklı,şimdi bu arkadaşa psikolojik destek werioruz tamam güzel ama forumu okuyan we yaşı azcık ilerlemiş hala sakalı çıkmayan arkadaşlarımız warsa onların psikolojisini bozmaz mıyız?
    Daha çok ilerde çıkar merak etme,elbet çıkıcak takma gibi destekler daha iyi olur düşüncesindeyim..
     
  14. Excursion
    Offline

    Excursion Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2006
    Mesajlar:
    888
    Beğenileri:
    78
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci

    Olaya farklı bi bakış açısı getirmişsin muscled, haklısın aslında.
    Arkadaşım yani bu tür şeyleri kafana takma, yaşın küçük diye belki böyle şeyleri dert ediyorsun ama, yani inceden kirli sakal bırakırsın karizma olur, dert etme.. Hem büyük gösterir seni. thums:
     
  15. voicekiLLer
    Offline

    voicekiLLer Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2005
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sakalları bilinçli bi şekilde traş etmeyi öğren yoksa o zaman dalga geçerler işte :) hijyenik ve kaliteli jiletler kullan...(kaliteliden kastım pahalı deil dikkat et ;)) benim de senin yaşındayken çıkmıştı sakallarım.. şu an lise son dayım sınıfta hatta bizim dönemde en çok sakalı olan benim.. dediğim gibi, sakaldır çıkar ,onlara iyi bakmak lazım..

    bu arada ben kollarımdan şikayetçiyim ya :D çok fazla ve kalın kıl var.. kollarım için tavsiyesi olan? xD kökten tüy dökücü fln deil de azaltan bişey ya.. "aaa olm şimdi de ağda mı yapıosun?" demesinler yani :D
     
  16. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    bu konu bayaa bir gerilerde kalmış, vay be ne günlerden ne günlere :D :D :D
     
  17. Türkolmak
    Offline

    Türkolmak Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayarcı,Asker,Sporcu (:
    Yer:
    Nereye ! (:
    Aksine eskiden bizde de (yaş 17-18) bıyığı sakalı çıkmayan ile dalga geçilirdi (şakasına).


    Tabi 13-14 yaşında yeni normal oldu artık, yeni nesil malum gelişmesi hızlı oluyor son dönemlerde. Sende hiç kafanı takma ve erkekliğe yavaş yavaş adım atmanın tadını çıkart.


    İyi yanı ise mesala ben hem büyük gösterirdim hemde sakal vardı diye dışarda genelde senden 4-5 yaş büyükler abi diyorlar :)
     
  18. umur35
    Offline

    umur35 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.124
    Beğenileri:
    1.023
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Alemsın ya:D
     
  19. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    Türkolmak saolasın ama o faslı geçeli 2 yıl oldu şimdi sakal bırakmayı düşünüyorum :D :D böyle sorunu olan arkadaşlar yazsınlar...
     
  20. salvadore_xp
    Offline

    salvadore_xp Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.113
    Beğenileri:
    527
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul and Giresun
    Ben 22 yaşındayım. Hala tam anlamıyla sakallarım çıkmadı. Gönül rahatlığıyla bir kirli sakal bırakamıyorum. 13 yaşındasın ve bu durumdan rahatsızsın. Ben ne diyeyim size. Ben ergenlerin genellikle sakal çıkmasını, kıllanmayı merakla beklediğini düşünürdüm. Sen de tam tersi olmuş...
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş