sadece kolları çalıstırmak???

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve darklord tarafından 15 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. darklord
    Offline

    darklord Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    selam arkadaşlar ben salona başlamadan 2ay kadar evde çalısıcam malum evdede her hareket yapılmıyo bende bu 2 ayda sadece kolları çalıstırmaya karar verdim.doğruyu söylemek gerekirse pek güçlü sayılmam:)) hem bu 2 ayda kollara biraz hacim,biraz güç gelir diye düşündüm, salondada rahat ederim diye düşünüyorum doğrumu düşünüyorum acaba???bir diğer sorum evde amatör olarak çalışacağım için tek dumbella çalışmak dahamı dogru olur acaba hareketleri daha doğru icra etmek açısından???bilgisi olan arkadaslar paylasırsa sevinirim.bide benim body başlamak istememin sebebi kilo almak bunuda bilerek yorum yapın lütfen yaş 19 boy:1,78 kilo:58 şimdiden teşekkürler.
     
  2. darklord
    Offline

    darklord Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar kimse bişey yazmıcakmı:S:mad:
     
  3. born2win
    Offline

    born2win Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    219
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    inşaat muh.
    Yer:
    istanbul
    burası forum. 3-4 saat geçmeden kızgın surat ifadesi içeren msj yazmışsınız.günlerce cvp alamayan arkadaşalr var burda.chat odası değilki burası.
    boy kilo oranınız kötü.zayıfsınız.bu işe para ayıramam diyorsanız şimdilik 2 dumbell alın.hatta 4 dumbell alın.bu sitedeki "evde antreman" başlığını okuyun ve düzenli bir şekilde vucudunuzu forma sokun.sadece kol çalışarak bir noktaya varamazsınız.zaman kaybı olur .
    bol şans.
     
    IVANDRAGO ve diez bunu beğendi.
  4. darklord
    Offline

    darklord Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yo yo salona başlıcam ben ama iş sebebiye 2 ay sonra başlıcam yani hiç kollarla urasma direk başla diyosunuz bana öylemi??
     
  5. Matt
    Offline

    Matt Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
  6. born2win
    Offline

    born2win Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    219
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    inşaat muh.
    Yer:
    istanbul
    başlamak istiyorsanız en başından bu sporun hakkını verin.sadece biseps triseps den ibaret değil bu spor.kol çalışmaıs elbet yapacaksınız.ama omuz göğüs sırt bel bacak çalışmazsanız 2 ayınız çöpe gider.mesela sadece kol çalışarak bacak kaslarınızı 2aya nasıl hazır hale getireceksiniz?
     
  7. gregorsamsa
    Offline

    gregorsamsa Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    eğer imkan varsa hemen salona başla. salona hazırlık diye bir şey olmaz. yok boş geçen zamanı değerlendirmekse istediğin tabii ki dumbell çalışmasına başla. forumda evde dumbell çalışması için gerekli gayet güzel bir program var.
     
  8. darklord
    Offline

    darklord Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0

    matt az tekrar çok kilo taktiği ne demek:)))??
     
  9. foollowme
    Offline

    foollowme Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadas sadece salona baslayacagı zamana kadar biraz hazır olmak istemis. Bence sabah erken kalkmayı alıskanlık haline getir ve duz koşu yap. İşi bahane etme vucut alıstıktan sonra cok kolay olur:) ondan sonra aksamlarıda vucudu biraz ısıttıktan sonra şınav ve mekik cek. Farkını gorursun en azından vucudun şekle girer.
     
  10. Gray Wolf
    Offline

    Gray Wolf Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    533
    Beğenileri:
    266
    Ödül Puanları:
    0
    benim bildiğim kadarıyla sadece kol geliştiremezsin zaten sadece kol geliştirmek istesen dahi bu (bi hormon vardı aklıma gelmiyor :)) bütün vücuda etki eder yani yavaş ve az da olsa vucudun diğer bolgelerinde de bir farklılık olacaktır tabiki iki ayda birşey bekleme. Yalnız tabiki tüm vucudu çalıştırmak fırsatlar dogrultusunda en iyisidir.

    Birde 2 ay niye evde dambellın varsa sadece kol çalışıyorsun ki ben o dambelllarla bacak hariç her yerimi çalıştırırım :D hatta kasarsam bacak bile çalıştırılabilir.

    kolay gelsin
     
  11. IVANDRAGO
    Offline

    IVANDRAGO Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    walla kardes dambılla biceps triceps sart arnold bench press i hep ayakta calısmıs bir sene boyunca :))) triceps benchte etki eden bir faktordur aksi warsa soleyın yanlıs bilmeyim :)

    edit : kişilere lütfen nickleri dışında hitap etmeyiniz..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 20 Temmuz 2008
  12. yavuz88
    Offline

    yavuz88 Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    vg bahaneye gelmez, bence iş diye bahane bulacaksan hiç başlama.
     

Sayfayı Paylaş