Sadece arka vücut çalışıyor, nerede yanlış yapıyorum?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Fulldoser tarafından 26 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Fulldoser
    Offline

    Fulldoser Üye

    Katılım:
    26 Mart 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Manavgat
    Merhabalar ilk olarak şunu demek istiyorum fitness salonlarına yada dövüş kurslarına gitmedim kendim çalışıyorum ancak bel bölgesi, arka kol ve omuz kasları her antrenmanda gelişmesine rağmen ön kol, göğüs ve karın kaslarım çok yavaş gelişiyor şınav ve mekiği rahat 90'lara ulaştırabilirken barfiks çekemiyorum bileklerim zayıf onları geliştirmek için yapılan antrenmanları da denedim ama yeteri kadar faydası olmuyor. Sorun ne bende anlayamadım.
     
  2. zeo64
    Online

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    kendi yaptıgınız antrenmanlarınızda düzen vardır değil mi?bir antrenmanınızda neler yaptığınızı yaklaşık olarak söyler misiniz?çünkü buraya yazdıklarınızda çelişkiler var.rahat şınav/mekik çekerim demişsiniz ama göğüs/karın gelişmiyor demişsiniz mesela.?

    ayrıca hacimlenmek istiyorsanız vücut ağırlığıyla da çalışsanız,ağırlık çalışması da yapsanız beslenmenize önem vermeniz lazım.kilo almadan hacim alamazsınız.
     
  3. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.085
    Beğenileri:
    488
    Ödül Puanları:
    93
    Benim burdan anladigim;sadece ön tarafın çalışıyo arkası hiç calismiyo. Barfiks cekememenin bilekle fazla alakası yok tamamen sırt kası kullanılır. Ha benimde bileklerim zayıf. Barfikste şöyle bi zararı oluyo max 10 cekeceksem 8de biraktiriyo beni ağrısından dolayi. O yüzden sana tavsiyem önce uzun süre asılı kal barfikste sonra sandalye yardimiyla cekmeye başla.
    ayrica arkadasin dediği gibi kesinlikle programla çalış. Barfiks i ilk sıraya koy. Gogusle sırtı ayni gün çalışma
     
  4. Fulldoser
    Offline

    Fulldoser Üye

    Katılım:
    26 Mart 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Manavgat
    Süper setler çalışıyorum genelde ters mekik elmas şınavı yapıyorum genelde ve Antrenmanlar düzenli ama psikolojik mi bilmiyorum kasa yüklenirken göğüs kasını es geçip arka taraftan güç alıyor.
     

Sayfayı Paylaş