Sabahları aç karna kardiyo hakkında

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Cr0w tarafından 30 Ocak 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Cr0w
    Offline

    Cr0w Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar. Yağ oranım yüksek olduğu için sabahları aç karna salona gidip 30 dakika koşu bandında 140-150 nabız arası kardiyo yapmaya başladım. Daha sonra eve gelip kahvaltı ediyorum. Akşamları da ağırlık idmanı için gidiyorum salona. Sabah kahvaltıda ve spordan sonra bir ölçek whey protein alıyorum ve beslenmem protein ağırlıklı. Bu şekilde kas kaybım olur mu? Kas kaybetmekten çok korkuyorum...

    Teşekkürler..
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Kas kaybı olup olmamasını toplam gün içinde yediklerin belirler, sabah veya akşam aldığın whey değil. Çok düşük kalorili diyet yapmıyorsan kas kaybetme tehliken pek olmaz.
     
    lvntgvnc ve Created By Loss bunu beğendi.
  3. Cr0w
    Offline

    Cr0w Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Tesekkurler
     
  4. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    madem Sabah kalkip gidiyorsun su kardioyu en az 45 dakika yap derim:)gitmisken ise yarasin:)
     
  5. spartacusriza
    Offline

    spartacusriza Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2015
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Antalya
    Merhabalar,
    Vücudun kalça kısmını zayıflatayım yeter,yada göbek kısmını eriteyim yeter. Böyle bir mantık olamaz.Hangi spor dalında olursa olsun yapacağın zaman vücudun aynı orantıdadır.
    Yani fitness bölümünde ,hangi programı ağırlık verirsen o bölgen daha çok gelişir.Bu şekilde olmasıda vücudun yapısını düzensiz ve çirkin gösterir. Bu yüzden düzenli programla vücudu orantılı bir şekilde geliştirmek gerekiyor..
    Vücudun yapı şekli yoktur..Sen ne kadar adarsan bu spora kendini o kadar gelişir ve büyürsün.Sadece orantıyı hedeflediğin yapıda korumaktır önemli olan..

    Konumuza gelince Öncelik Beslenme Programı belirle kendine.
    Sonra Düzenli Spor Programı...
    Ve sonrasıda zamana bıraktınmı bedenini geliştiğini ve gelişimini farkedeceksin..
    (Program çıkarılır)
    İyi sporlar ve Başarılar Herkese..
     
    lvntgvnc bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş