sabah kardiyosu ve alınması gereken protein?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve tartod tarafından 29 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. tartod
    Offline

    tartod Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kış dönemi boyunca oldukça kas kütlemde artış sağladım
    fakat yaz dönemi definasyonda ,yağdan vermeme rağmen bir o dakar miktarda kas kütlem azaldı.
    definasyonda sabah yapılan kardiyonun direkt olarak yağın yakıldığını öğrendiğim için sabahları 20 dakika kardiyo yaptım.
    Kas kütleminde azaldığını görünce araştırdım ve buna göre sabah yapılan kardiyo öncesi whey protein ya da BCAA 'nın tavsiye edildiğini öğrendim.Bu iki ürün kas kütlesinin korunmasında yardımcı oluyormuş.
    Benim sorum şu olacak acaba bu ürünleri kullanmadan kas kütlesinin korunumu için başka bir yöntem var mı?
    mesela kardiyo öncesi proteini karşılamak için süt,peynir yemek gibi?
    İlla bu iki üründen birini kullanmak şart mıdır?
    Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim
     
    Son düzenleme: 29 Temmuz 2008
  2. Veyron
    Offline

    Veyron Özel Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.884
    Beğenileri:
    435
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    Republic Of Fenerbahce
    hayır şart değil yumurta beyazı yemen yeterlidir.
     
  3. Mestano
    Offline

    Mestano Yeni Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.167
    Beğenileri:
    363
    Ödül Puanları:
    0
    Sabah cardio öncesi, kalkar kalmaz haşlanmış yumurta beyazı(başka protein kaynaklarıda olabilir, karnını çok şişirmeyeceği için yumurta en ideali cardio öncesi). Kesinlikle ama kesinlike karbonhidrat alınmamalı, sabah kalktığımızda glikojen depolarımız boş olduğundan, vücut direkt yağlara saldırır, karbonhidratı antreman sonrası al bence.
    Ayrıca cardio öncesi kahve-asprin alımıda yağ yakmanı hızlandıracaktır.
    Bir çırpıda genel olarak anlatayım dedim:D
     
  4. atakan_irresistable
    Offline

    atakan_irresistable Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.202
    Beğenileri:
    702
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    istanbul
    kas kütlende azalma olmaz. yağ kütlen azaldığı için sana öyle gelmiştir.

    çünkü vucudun bir alarm sistemi vardır bu piramite göre sistem çalışır

    hiç bir besin almadığın yada definasyondaisen

    1.basamak- karbonhidreatları tüketir.
    2.basamak- yağları tüketir.
    3.basamak proteinleri tüketir. tabi 3. basmak enson çare olarak vucudun yapı taşlarını bozar ya aşırı kas yıkımın olmalı yada somali tarzı açlık yaşaman gereklidir.
     
  5. atakan_irresistable
    Offline

    atakan_irresistable Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.202
    Beğenileri:
    702
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    istanbul
    mestano kardeşim kalkar kalmaz protein demişsinde bu kötü olur. protein den yüklü diyetini antrenman sonrası ve özellikle akşam yemeğinde yani gece yatmadan 3 saat önce yersen hepsini vucudun tarafından kullanılacaktır. aksi durumda kanında dolaşacaktır normal bir insanın kanında

    GLUKOZmg/dl70 - 105 KREATİNİNmg/dl0.1 - 1.2 ÜRİK ASİTmg/dl3.4 - 7.0 KOLESTEROLmg/dl50 - 200 TRİGLİSERİDmg/dl0 - 200 HDL-KOLmg/dl35 - 55 VLDL-KOLmg/dl10.00 - 50.00 LDL-KOLmg/dl0 - 120 SGOTU/L0 - 37 SGPTU/L0 - 41 FOSFORmg/dl2.7 - 4.5 KALSİYUMmg/dl8.2 - 10.4




    100 ml kanda bulunan toplam protein miktarı 6,72 gramdır bunun 4,04 gramı albumin 2,34 gramı globulin 0,34 gramı ise fibrinogendir. Normal bir insanın toplam kanındaki 5,5 litre çözünmüş protein miktarı ise 200 grm civarındadır. Saydığımız bu üç ana proteinden başka kanımızda az miktarlarda 100 kadar farklı plazma proteini de vardır.
     

Sayfayı Paylaş