SABAH KALKINCA HANGİ BASİT ŞEKER?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve • Lounger • tarafından 17 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. • Lounger •
    Offline

    • Lounger • Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet arkadaşlar. Soru gayet basit ve açık. Kortizol etkisini kesmek için sabah kalkar kalkmaz ilk alınması gereken basit şeker hangisinden sağlanmalı?

    Birde basit şeker mi, protein tozu mu kalkınca önce alınmalı?

    Son olarak da, protein tozu ve basit şeker alımından en az ne kadar zaman sonra kahvaltıya başlamalıyız? Antreman sonrası protein tozu ve basit şekerimizi aldıktan sonra kimileri 30, kimiler 45, kimileri ise 1 saat sonra yemeğimizi yememiz gerektiğini söylüyor. Bu zaman aralıkları gerek sabah kahvaltı için, gerekse de antreman sonrası ana yemek için ne kadar süre sonra olmalıdır?

    Teşekkürler..
     
  2. zeze_17
    Offline

    zeze_17 Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2013
    Mesajlar:
    116
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Protein önce alinmali tabiki

    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    • Lounger • bunu beğendi.
  3. IceManF1
    Offline

    IceManF1 Üye

    Katılım:
    23 Mart 2012
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Aydın
    Sabahları basit şeker olarak muz ya da kuru yemiş, özellikle de çekirdeğiyle birlikte kuru üzüm tüketebilirsiniz. Whey ve basit şekerden sonra bence en az 20 dk geçmeli. Antrenman sonrası yemek için de minimum yarım saat, 45dk idealdir bence.
     
    • Lounger • bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş