Sağlam Çalışma Az Beslenme

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Fıraddi tarafından 19 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Fıraddi
    Offline

    Fıraddi Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2010
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Merhaba. Günlük alınan protein miktarı kilo gram başına *1 civarı olan bir 5- 10 yıllık bir sporcunun adelelerinde pekde büyüme olmayacağı aşikar. Bununla beraber çalışma, beslenme olmadan bu kişiye ne kazandırır. Mesela hiç çalışmayan kişiye oranla adeleler eğitilmiş olduğu için her halikarda daha kuvvetli oluyor fakat hacim büyümesi olmadığı için kuvvet çoğalmasıda bir yerde azalıyor. Bu şahıs sonradan *2 gram başı protein almaya başlarsa gelişimi daha hızlı mı olucaktır. Beslenmesi grram başına *1-1,2 civarında olan bir sporcunun çalışmaları ona ne kazandırır. isteyen cevaplasın
     
  2. oklahoma
    Offline

    oklahoma Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    316
    Ödül Puanları:
    0
    kilo başına 2 derler ama 1.5 ta yeterlidir bence. bu kişi dediğin amaçları doğrultusunda ne yapması gerektiğine karar verecek o zaman. kasın hacimlenmesi için illaki protein miktarı arttırılmalıdır. buda kilo* 1.5 yada 2 olsa cok iyi olur. ama sadece proteinde yetmez kslara gerekli enerjiyi sağlayacak karbonhidratlarda kilo * 3 - 4 oranında (diyet gibi durumlarda bu oranlar değişir. ben buyume amaçlı yazıyorum) alınır. bu karbonhidratlarında sadece %10 luk kısmı basir karbonhidratlardan olmalı. kalan kısmı birleşik karbonhidratlardan karsılanmalı. gunluk yağ ihtiyacıda kilo kadar yada kilonun yarısı kadar olsa yeterlidir.
     

Sayfayı Paylaş