Sızce sorun ne ? Yardım beklıyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ek7 tarafından 29 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ek7
    Offline

    ek7 Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Önceklikle herkese iyi günler iyi forumlar dilerim,
    Derdimi sizlerle paylaşmak istiyorum çünkü sadece sizden medet umuyorum...

    Ben yaklaşık 1 sene düzensiz olarak salonda çalıştım, pek ilgilenmeyen bir hocamız vardı,3-4 arkadaş forumdan alabileceğimiz tüm yararlı bilgiler ölçe tarta altyapıyı oluşturduk, bu düzensiz 1 seneden sonra ben ciddi anlamda başlamak istedim bu spora. Şu an beslenmeme uyku düzenime , çalışma disiplinime ve supplement alımıma dikkat etmeme rağmen gelişemiyorum,hatta küçüldüğümü hissettiğim bile oluyor. Dışarda tavuk+pilav yiyorum hemen her öğle arası, sabah yumurta akımı eksik etmiyorum,akşam da tahıl buğday tarzı evde ne çıkarsa onu yiyorum, evde de iyi beslendiğimizi belirtmek isterim. Şu an Whey+bcaa var elimde. Evde dumbell ile çalışarak biraz kullandım bu takviyeleri, oturduğumuz sitenin fitness salonunda çalışıyorum,ancak bir hoca veya antrenörümüz yok, zaten olsa da ilgilenmeyeceğine eminim. Beslenmeme uykuma ve disiplinli çalışmama,over-training konusuna bu kadar dikkat etmeme rağmen neden gelişemediğimi bulma konusunda bana yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum. Okuma zahmetinde bulunduğuz için teşekkür ederim.
    BU ARADA YAŞ 19 - BOY 1.83 KILO 76
     
    Son düzenleme: 29 Mayıs 2013
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Duzgun bir beslenme programi ve antreman programini yazmazsan kimse sana yardimci olamaz ama bence her ikisinide de hata var :) Sen yaz arkadaslar yorum yazacaktir.

    Not: liste halinde yaz ki insanlar okuma zahmetine katlansin
     
  3. ek7
    Offline

    ek7 Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    İlk Gün ( Biceps-Göğüs )
    dumbbell concentration curls 3x (10-8-6) 7.5 kg
    Hammer Curl 2x (10-8) 7.5 kg

    Gögüs için spider push ups ve 2 farklı push up daha yapıyorum alt ve üst göğüs için ve bazen en sona 1 kanat hareketi ekliyorum yeterli enerjiyi bulursam

    2. Gün OFF

    3. Gün (Triceps- Omuz)
    ONE ARM DUMBELL TRİCEPS EXTENSION 2x 10 - 5 kg. Gerginliğe dikkat ediyorum
    CLOSE GRIP BENCH PRESS veya dips ekliyorum

    Arnold Press 3x (10-8-6)
    Tabiki dumbbell lateral raise 2x (10-8)
    front raise 2x (10-8)
    Rear dumbell lateral raise 3x (10-8-6) BURDA AĞIRLIĞI BİRAZ AZALTIYORUM
    Ve son olarak dumbellları omuzuma alıp squat tarzı bi hareket yapıyorum, büyük kas grubu çalıştırmak için
    Bu arada hiç çalışmamama rağmen çok gelişmiş trapezlerim var(sanırım başta omuz hareketlerini yanlış yaparak geliştirdim),sanki 4 omzum varmış gibi duruyor

    4-5. Gün OFF
    Off günlerde 8mins abs videosundakileri yapıyorum

    6. günde ilk günü tekrar ediyorum
    BESLENMEYE GELECEK OLURSAK
    Sabahları 2 yumurta ve bilimum süt ürünleri tüketiyorum 2 çeşit peynir,yoğurt gibi
    Öğlen ev yemekleri yapan bi yerde Tavuk pilav ağırlıklı çıkan yemeği yiyorum
    Antrenman günleri ara öğün olarak makarna ,yulaf tarzı kaliteli karbonhidratlar tüketiyorum
    Meyvemi ihmal etmem
    Akşam yine protein ağırlıklı,az yağlı tavuk sote falan yiyorum, Nadiren sulu yemek
    Yatmadan önce süt içiyorum ve antrenmandan sonra muz yiyorum.
    Elimde Whey ve Gasparinin bcaa sı var, Nolur artık şu derdime bi çare, Hepinizin yüreğine sağlık teşekkür ederim
     
    Son düzenleme: 29 Mayıs 2013
  4. kibarmilitan
    Offline

    kibarmilitan Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Bir kere antrenman programin cok yanlis gibi geldi bana bir duzeni yok bence forumdaki antrenman programlarindan yardim almani tavsiye ederim anladigim kadariyla salonunuzda yeterli imkan yok gogus calismani sinavla yapman dikkatimi cekti bence bunlara dikkaat et
     
  5. ek7
    Offline

    ek7 Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Dikkate alacağım çok teşekkür ederim yorumunuz için, bench press yazmayı nasıl unuttugumu düşünüyorum şu an :D
     

Sayfayı Paylaş