Sıvı L-Carnitine nasıl kullanılır?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve silentguardian tarafından 30 Mart 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. silentguardian
    Offline

    silentguardian Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2013
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    Beyler L-Carnitine aldım,dün geldi.Fakat ne kadar ve nasıl kullanacağımı bilmiyorum.Sıvı olduğu için 15 dakika önce kullanacağım fakat bir kapak mı alacağım yoksa bir kaşık falan mı?Ölçek konusunda yardımcı olursanız sevinirim :)
     
  2. BugraCavkaytar
    Offline

    BugraCavkaytar Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2013
    Mesajlar:
    142
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    Ölçeği vardır onun benim kullandığımda var en azından 30 ml si 1000 mg l-carnitine.
     
  3. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    markası ne kardeşim ? ben daha önce hardline likit karnitin kullanmıştım 1 ölçek 500mg karnitin içeriyodu kutuda 2 ölçek bir servistir yani 1000mg bir servistir demesine rağmen ben 1500mg kullanıyordum ama markadan markaya değişebilir tabi kutusunun üstünde yazması lazım
     
  4. BugraCavkaytar
    Offline

    BugraCavkaytar Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2013
    Mesajlar:
    142
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    Hardline kullanıyordum bende.Likit olanından.Yanlışın var 1 ölçek 30 mL ve 1000 mg L-Carnitine 200 mg Taurine içeriyor.
     
    abdullah6607 bunu beğendi.
  5. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir

    bende şundan vardı Hardline L-Karnitin Sıvı 1000 ml.-Hediyeli GittiGidiyor'da 81192946 sizdeki yeni formül olmasın onun kutusu değişik belki içeriği de farklıdır?

    edit : evet linke bakarsanız 2 scoop 30 ml 1000mg carnitine diyo sizin dediğiniz yeni versiyonu sanırım
     
    Son düzenleme: 15 Nisan 2013
  6. eLvin
    Offline

    eLvin Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2010
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Ben spordan yarım saat önce 1 şişeyi içiyodum.

    [​IMG]
     
  7. BugraCavkaytar
    Offline

    BugraCavkaytar Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2013
    Mesajlar:
    142
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
  8. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir

    ben bu versiyonunu kullanmadım hiç ama senin verdiğin linkte şöyle yazıyor

    Karnitin sıvı kullanımı:
    Hardline Karnitin Sıvı spordan önce ve sabah aç karna kullanılabilinir.

    Hardline Karnitin sıvı 2 ölçek içeceği antrenmandan 15 dakika önce içebilirsiniz. Spor yapmadığınız günler sabah aç karna 2 ölçek içebilirsiniz.
     

Sayfayı Paylaş