sırt idmanlarım

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve R10 tarafından 27 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    konuya direkt dalıyorum, sırt için 2 seferde bir idman değiştiriyorum bir süredir verim alıyordum ancak şu aralar infraspatinus, teres minor/major, rhomboidler ve orta trapezlerimde sıkıntı yaşıyorum. hacimsel olarak sırtımda bir sıkıntı yok ancak saydığım sırtın orta bölgesinde olan kas gruplarını parçalamayı düşünüyorum. kullandığım bazı programlar ise şöyle :

    barfiks (geniş tutuş)ve dumbbell rowing süperset, barfiks te tekrarım şuna göre,ilk set max, ikinci ve üçüncü setler %80 performans, son set %60 performans ancak son 4 tekrarım negatif tekrarlı. dumbbell rowing ise klasik 10 10 8 8. sonrasında ise 12 10 8 6 seated rowing.

    ikinci programım ise şöyle
    barbell rowing 5 10 15 20
    t-bar rowing 10 10 8 8
    one arm high pulley cable rowing (power rackte) 4*10
    reverse pec deck flye 3*8

    üçüncü programımı çok sık kullanmadığımı belirteyim
    lat pulldown 20 6 20 6
    dumbbell rowing 3*10
    hyper extension&lateral raises (alt sırt ve arka omuz aynı anda vurmak için) 4*10

    bunlardan hangisini sırtımın orta bölgesindeki parçalanmayı arttırmak için tercih etmeliyim? ya da belirttiğim programları ne sıklıkla değiştirmeliyim sizce?
     
  2. draft
    Offline

    draft Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenileri:
    1.666
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Genelde yaptığın hareketler orta sırta fazla yüklenmiyor. Ben olsam başka hareketler denerdim. Mesela Omuz genişliğinden biraz daha geniş tutarak reverse barbell rowing, cable rowing, wide grip reverse lat pulldown, side to side chin ups, close grip barfiks, hammer grip barfiks gibi hareketler işini görür.
     
    R10 bunu beğendi.
  3. 'Tuna
    Offline

    'Tuna Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    61
    Bu bafiks olayında internetde bi videoda görmüştüm; adam kollarını tam düzlemiyor , sırt pozunda kolları kaldırdığımız şekile kadar iniyor sonra tekrar yukarı çıkıyor. Acaba bu bicep's in yükünü azaltıp kanatlara verir mi ?
     
  4. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    zannetmiyorum. yani yarım yarım tekrarlar yapmak ta zaten ancak vücudu tükenme noktasına taşıyabilmek için faydalıdır zaten. bir de tricepste bazen faydalı olur sanki ama o tabi bu konunun dışında
     
    'Tuna bunu beğendi.
  5. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.
    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-25)

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme açmaya özen gösteriniz ve 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş