Sırtı Parçalamak İçin

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve FitnessMerdo tarafından 5 Ekim 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. FitnessMerdo
    Online

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    787
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Sırtımı pek hissetmiyorum evde yapıyorum tekrar sayılarının fazla mı olması lazım yoksa az tekrar mı ağır giriyorum

    Dumbelll row 8-10 3 set
    Cable row 10-8 3 set
    Barbel row 8-10 3 set
    Deadlift 5x5

    Sizce bu tekrar set iyimi sırtımı hissetmiyorum veya hareket önerirmisiniz
     
  2. SoldiersOfGod
    Offline

    SoldiersOfGod Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2014
    Mesajlar:
    589
    Beğenileri:
    318
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    3 tane row hareketi neden koydun ki, 3'ü de ufak tefek ayrıntıları bir kenara bırakırsak aynı işi yapıyor zaten. Yanlış olmuş sırt antrenmanın. Lat pulldown (veya barfiks) - 1 tane row hareketi - deadlift - shrug şeklinde yapabilirsin.. Deadlifti 5x5 yapmışsın, galiba kendince karma bir hipertrofi antrenmanı yapmaya çalışmışsın, ya deadlifti 3x8 yap normal vücutçu gibi yada powerlifter gibi yapıcaksan yani en ağır şekilde, 2x2 yap, 5x5 değil.. Ayrıca deadlift için enerjin kalmalı antrenmanın tee sonuna atmamalısın. Şahsen ben 3x8 şeklinde 3. hareket olarak sırt antrenmanımda yapıyorum, şahsen ilk hareket olarak tercih etmiyorum çünkü nolur nolmaz deadlift bu ağır hareket iyi ısınmış olduğuma inandığım için 2. veya 3. hareket olarak sıralamayı bu şekilde yapıyorum..
     
  3. FitnessMerdo
    Online

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    787
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Evde çalışıyorum bar dumbell ve direnç bandı var barfiks de çekiyorum dışarda parkta shrug yaparım lat pull barfiks yapmıyorum sence bu tekrarlar iyimi yoksa tekrarı artirimi
     
  4. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    Evet sog'un dedigi gibi bir program iyi olur. Deadlift barfiks barbell row. Evinde bar varsa barbell row ile cok iyi sonuc alirsin. Tekrar sayilarin normal. Herkesin yaptig setler iste.

    Daha onemlisi agirliklari duzenli olarak artirman lazim. Agirlik artirimi set/tekrar sayisindan daha onemli.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    SoldiersOfGod bunu beğendi.
  5. SoldiersOfGod
    Offline

    SoldiersOfGod Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2014
    Mesajlar:
    589
    Beğenileri:
    318
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Barfiks çekiyor musun çekmiyor musun tam anlayamadım, galiba barfiks çekebiliyorsun. Tamam barfiks varsa lat pulldown yapmana illa bir gereklilik yok. Shrug için neden dışarı parka çıkıyorsun ki onu anlamadım, barın ve/veya dambılın varsa shrug yapabilirsin zaten.. Dışarı çıkmana parka gitmene gerek yok, zaten parkta nasıl yapıcaksın tam olarak neyi kastediyorsun orasını da anlayabilmiş değilim ama neyse.. Emre Dalgıc'ın da dediği gibi setlerin tekrarların vs. klasik tipik herkesin yaptığı uyguladığı şekil, bir değişiklik yapmana gerek yok.. Deadlift hariç, onu ne şekilde set sayısı ve tekrar sayısına göre dizayn etmen gerektiğini hedefine göre yazdım zaten..
     

Sayfayı Paylaş