SİZCE NASIL BESLENİYORUM?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve SerkanUzn tarafından 1 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. SerkanUzn
    Offline

    SerkanUzn Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar 22 Yaşındayım görünüşte zayıf duruyorum ancak çıplak vücut olarak baktığınızda göbek ve gögüslerde yağlanma var. Açıckası yağ oranını azaltmaya çalısıyorum biraz. Yeni başladım 2 haftadır spor yapıyorum.
    Boy:172 | Kilo:68
    Sabah
    3 yumurta + 1 kase MÜSLİ yarım yağlı sütle
    Ara Öğün Yeşil Elma 1 adet
    Öğlen
    250 gram Tavuk gögüs + 1 Kase salata (zentinyağı döküyorum biraz + limon ) + 3-4 Dilim Kepek Ekmek YA DA Tavuk Yerine Yağsız biftek Aynı Gramajda
    Ara Öğün Muz ya da Elma Ya da Müsli
    Antreman (Sonrasında 1 ölçek Optimum Whey)
    Akşam
    250 Gram Tavuk Gögüs ya da 200 Gram Somon Balığı ya da 160 gram ton balığı + bulgur pilavı vs.
     
  2. nutritionist_88
    Offline

    nutritionist_88 Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Miktarlar net olmadığı için tam olarak kalori hesabı yapılmasa da yaklaşık 1300-1400 kalorilik bir alım var.
    Sporun süresi, yoğunluğu, sıklığı hakkında bilgi vermemişsin.O yüzden çok net bir yorum yapılamasa da spor yaptığın için o günlerde kilonu korumak için alman gereken kalori orta düzeyde aktivitede yaklaşık 2500'dir.Yağ yakımına yönelik bir beslenme düzeninde günlük 500 kalori az almak uygun olur.Daha fazla olduğunda kalori açığı; yağ kaybının yanında kas kaybına da sebep olur.Kısacası kalori yönünden biraz eksik olduğu kanısındayım.Spor aktiviteni, süreni, yoğunluğunu ve tükettiğin besinleri gramıyla yazarsan daha sağlıklı yorum yapılabilir ;)
     

Sayfayı Paylaş