sürekli değişiklik!!!!

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve djburakgs tarafından 29 Aralık 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. djburakgs
    Offline

    djburakgs Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Üsküdar
    arkadaşlar ve değerli hocalarım.öncelkle biraz fazla konu açtıım için özür dilerim. ama evde çalıştığım için bazı şeyleri öğrenmem gerekio.
    sorunuma gelirsek....örneğin, kol antrenmanımda dumbell curl yaprken bazen 12 tekrar bazen 15 tekrar yapıorum. yada ağırlık olarak değişik ağrlık miktarları kullanıorum.ama set sayılarımla oynamıyorum.hep 4 set çalışıorum.hareketlerimide değiştirmiorum....
    bi antrenmanm diğer antrenmanımı tutmuyor. tekrar sayılarımı ve ağrlık miktarını her antrenmanda değiştiriorum.bunun nedeni genellikle psikoloojik halim veya yorgunluk olduğu için hep aynı antrenmanı uygulayamıyorum.bunu sadece kol bölgemde değil diğer bölgelermdede uyguluyorm ama bilerek yaptığım bi olay değil.. bu durumun gelişmemde etkisi olabilrmi?
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    aslıında doğru olanı yapıyorsunuz bile denilebilir..İnsanın her antremanda psikoloji en iyisini yapmaya uygun olmayabilir..
    değişik oynamalar hiç antreman yapamamaktan iyidir..
    Böylece beyniniz çalışmak isterken vücudunuzda çalışmak isteyecektir..
     
    Mestano ve djburakgs bunu beğendi.
  3. djburakgs
    Offline

    djburakgs Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Üsküdar
    evet diez hocam.beynim ve bedenm rahat olmayınca kendimi yapabileceğim kadar zorluyorum. aksi takdirde yaptığım antrenmandan pek haz etmiorum.
     
  4. djburakgs
    Offline

    djburakgs Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Üsküdar
    peki hocam ister istemez düşünüorum.bum yaptım size göre iide, gelişmemde nasıl bir rol oynar??
    bi de gelişmek için şaşrtmak gerekiyormş.bn sürekli şaşırtıyormuyum???:confused:
     
    Son düzenleme: 30 Aralık 2007
  5. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    şaşırtma olayı çok daha farklı ve daha farkındalıkla yapılabilecek bir süreçtir..senin yaptığını bende yapıyorum..çok iyiysem ogün 1 set ilave ederim yada sona dinlenmesiz az ağırlıkla pump eklerim..kötüysem son seti bi önceki setteki ağırlıkla aynı tekrarda yapmaya çalışırım..bunlar doğal..

    ama şaşırtma olayında kaslar alışık olmadıkları ile karşılaşmalıdırlar..
    çok az tekrarla ağır çalışan biri için nispeten çok tekrar az ağırlık ve az dinlenmeli yoğun bir antreman iyi bir şaşırtmadır..
    yada süper,dev setler olabilir..yada diğer sistemler..forumda ararsanız karşınıza çıkacaktır şaşırtma olayı..
     
    djburakgs bunu beğendi.
  6. Mestano
    Offline

    Mestano Yeni Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.167
    Beğenileri:
    363
    Ödül Puanları:
    0
    Diez çok haklı, doğru olanı yapıyorsun. Bende yaparım bunu.
    Şaşırtma olayı diezinde dediği gibi çok farklı. Mesela piramit sistem giderken, antreman şeklini değiştirip 6*10'lara geçmek ve setler arasını piramitteki kadar uzun tutmadan max basabildiğinin %75i ağırlığyla girersen anlarsın şaşırmayı:D
     
    djburakgs ve diez bunu beğendi.
  7. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Son zamanlarda bulk dönemi çalışması için az haraket ve hatta az temel haraket ve çok set şeklinde inişli çıkışlı piramit sistemine merak sardım. Şaşırtmakla ilgili olmaya bilir belki benim özen gösterdiğim bişey var mesela 15-10-5-1-5-10-15 gibi piramitler yapıyorum veya 10 8 6 4 2 4 6 8 gibi veya ardışık olarak 15 -10 6 3 1 3 6 10 15 gibi bu gibi bir düzen getirmeninde faydası var ama esasında bu kadar set yok ilk defa denediğim bir tektik kasların şaşırdığını hatta noluyo lan dediğini duyar gibi oluyorum:evil:. İyi bir gıda takviyesiyle aylardan sonra ölçü almaya başladım.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 31 Aralık 2007
    diez, Reddie ve djburakgs bunu beğendi.
  8. djburakgs
    Offline

    djburakgs Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Üsküdar
    bilgilernzi özenle okudm.şaşrtma olayınıda tam olarak anladm.teşekkürler.saygılarr....
     
  9. Reddie
    Offline

    Reddie Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenileri:
    388
    Ödül Puanları:
    93
    ben bile sayilari okurken sasirdim kaslar ne yapsin :D
     
    1 kişi bunu beğeniyor.
  10. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Diymi diymi hehe:D.
     
  11. djburakgs
    Offline

    djburakgs Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Üsküdar
    centaur hocam,
    bu sizin programınız ağr gibi görünüor.bu programı biz de uygulasaak olurmu??
    bide hocam vücudunz çok güzel:)
     

Sayfayı Paylaş